בועז שטיין מציג פריימר רווי לחות כמוצר בסיס לאיפור

קרם הלחות כבר בפנים! מותג האיפור המקצועי "בועז שטיין" משיק את HYDRATING MAKEUP BASE, פריימר רווי לחות כמוצר בסיס לאיפור.

תפקידו של הפריימר הוא להכין את העור לקראת קבלת המייקאפ וליצור מרקם אחיד, להחליק את העור ולהאריך את חייו של המייקאפ על עור הפנים. רוב רובם של הפריימרים הם על בסיס סיליקונים טהורים שאינם חודרים את העור ומהווים מעין שכבת חיץ חלקה ומהווים מרקם אחיד ומשיי של העור. הדור החדש של הפריימרים מייתר את השימוש המקדים בקרם לחות (למעט בעלות עור יבש במיוחד) ובפעולה אחת תבטיח המתאפרת כי עורה רווי הלחות ייהנה מעמידות ממושכת ומרקם אחיד של האיפור.

פריימר-לחות-של-בועז-שטיין

בועז שטיין, מאפר מקצועי בעל סדרת מוצרי איפור משלו, מצרף אליה פריימר לחותי מועשר בחומריים מלחחים ומעניק אקסטרא לחות לעור.  "שימוש בפריימר נטול רכיבי לחות לעיתים יוצר פעולת כיווץ קלה הפוגם בתוצאה הסופית של האיפור – בעיקר בעור יבש ו/או מתבגר. תכשיר פריימר המתוגבר מלכתחילה ברכיבי לחות מייצר בסיס מצוין לפני הנחת המייקאפ הבא לידי ביטוי במרקם המשיי ואף ישמור על תנועתיות נוחה של המייקאפ על גבי העור בהתאם להבעות ושרירי הפנים" מסביר בועז שטיין.

HYDRATING MAKEUP BASE ניתן לשימוש על כל איזורי הפנים כולל עפעפיים ושפתיים ועל כן מעניק מרקם אחיד ומשפר עמידותו של האיפור גם באזורים אלה. לחות מתוגברת באזורי השפתיים והעפעפיים תמנע כניסת פיגמנטים של צלליות באזור העפעפיים וגלישת שפתון לקמטוטים מסביב לשפתיים. התמרוק נטול צבע במרקם ג'ל קליל במיוחד, מתקבע במהירות ואינו מותיר כל תחושת כבדות על העור.

בועז-שטיין-איפור-פרופאשן-4

בועז שטיין

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.