חברת אלפאמדיקס משיקה ליין מזרקים חדש של המותג סטילאג'

השבוע התכנסו בעלי חברת "אלפאמדיקס", אורית קאופמן ואילן כרבאסי, להצגת הבשורה האחרונה בתחום ההזרקות האסתטיות: ליין מזרקי  ה- BI- SOFT של סטילאג'. לדברי קאופמן וכראבסי, ליין המזרקים החדש מציב בידי הרופא והמטופל סטנדרטים חדשים של דיוק, נוחות, בטיחות ושליטה. 

"חברת "אלפאמדיקס" בישראל, שחרטה על דיגלה את המצוינות והחדשנות, משיקה כעת בישראל את סדרת מזרקי B -SOFT של סטילאג', שהוא מבחינתנו הדור הבא של מערכות ההזרקה, לשיפור הביצועים ולבטיחות מרבית." מסבירה אורית קאופמן, סמנכ"ל "אלפאמדיקס", "מזרקי BI-SOFT פותחו במעבדות VIVACY, צרפת ומהווים פריצת דרך בתחום האסתטיקה. מעכשיו ניתנת לרופאים העוסקים באסתטיקה, היכולת להיות מקצועיים ומדויקים יותר , ולמטופלים לקבל את התוצאה האופטימלית עבורם . בעולם של אינדיקציות אסתטיות שמתפתחות כל הזמן , מזרק ה-Bi Soft מהווה בשורה כי מאפשר לרופא יותר דיוק ושליטה ובכך להפוך למקצועי יותר בטיפוליו."

אלפא-מדיקס-סטילאג

מימין: אורית קאופמן, בעלים משותפים באלפאמדיקס, ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, ודפנה וולפמן. צילום: יח"צ

במהלך האירוע, הדגימה ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, את טכניקת ההזרקה והדגישה את הנוחות שבמזרק אל מול הדיוק שבתוצאה. אקרמן עצמה היא בעלת רשת מרפאות אנטי אייג'ינג, אסתטיקה ולייזר. לדבריה,  "הבשורה האחרונה והחמה ביותר בתחום ההזרקות, היא מזרק  BI-SOFT STYLAGE, פיתוח מהפכני שנותן את הדעת על המזרק עצמו, ולא רק על החומר. המזרק ארגונומי, מאפשר שליטה ודיוק מקסימליים בהזרקה, ולכך השפעה ישירה על התוצאה. הסטילאג' מדוד במזרק ונותן תחושה של ביטחון. ישנה שליטה על הטיפות והחוויה נעימה מאוד ונוחה להזרקה".

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.