חברת הקוסמטיקה PAYOT משיקה סדרת טיפוח אנטי אייג'ינג חדשה

סדרת הטיפוח החדשה PAYOT BLUE TECHNI LISS פועלת בטכנולוגיית אור כחול חדשנית עם קומפלקס רכיבים פעילים ייחודי לפאיו וריכוז גבוה של חומצה היאלורונית,  הפועלים יחדיו להחזיר לעור הפנים את האור, וויסות ואיזון העור, הגנה מפני רדיקלים חופשיים, תיקון ומניעת קמטוטים, טיפול חדשני נגד קמטים והחזרת הזוהר של עור הפנים.

כמה שעות כל אחת מאיתנו נמצאת כיום מול מסך? מסך הנייד? מסך המחשב בעבודה? מסך הטלויזיה בבית? האייפד במיטה? התפתחות הטכנולוגיה השתלטה על חיינו, ויחד איתה, אנו חשופים יותר ויותר שעות מול פליטת אור אולטרה סגול מכל המסכים ויחד עם רדיקליים חופשיים – נוצר אחד הנזקים המשמעותיים ביותר להזדקנות מוקדמת ומזורזת של עור הפנים.

במטרה להחזיר לעור הפנים את הזוהר החסר לו, ולמנוע את נזקי האור הנפלט מהמסכים הרבים בחיינו המודרניים, ולאחר עבודת מחקר ופיתוח מקיפה, מדעני מעבדות פאיו PAYOT   שבצרפת, פיתחו נוסחה ייחודית דרמו-קוסמטית למתקפת האור הכחול ויצרו את סדרת מוצרי הטיפוח החדשנית : PAYOT BLUE TECHNI LISS.

PAYOT-סדרת-טכני-ליס-בלו

סדרת הטיפוח החדשה  PAYOT BLUE TECHNI LISS  מובילה את טכנולוגיית האור הכחול:  טכנולוגיה חדשנית עם קומפלקס רכיבים פעילים ייחודי של פאיו PAYOT   בשילוב חומצה היאלורונית בריכוז גבוה. אלה יחדיו פועלים לעור זוהר, מניעה ותיקון קמטוטים, ויסות ואיזון העור והגנה בפני רדיקלים חופשיים ומהווים טיפול חדשני ביותר נגד קמטים. הסדרה החדשה כוללת 4 מוצרים בטכנולוגיית האור הכחול: קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים עם כדורית (ריפלקטור) מתכת קרירה וסרום מרוכז.

על הקומפלקס הייחודי של PAYOT  בסדרת PAYOT BLUE TECHNI LISS החדשה:

סדרת PAYOT BLUE TECHNI LISS מכילה קומפלקס רכיבים פעילים ייחודי לפאיו הכולל: פרחי שיח אברהם chaste tree  – המכיל פיטו- אנדרופינים המקדמים את המטבוליזם בתאי, כולל סינתזה קולגן, המסייעת בהפחתת קמטים. פיטו אנדרופינים – מצויים בצמחים ייחודים שיודעים לייצר חומרי הגנה בתגובה להתקפה או לנזק שנגרם על ידי גורמים חיצוניים וכן מפני קרינה אולטרה סגולית חזקה ובכך מקדמים את התהליך הטבעי של מחזוריות התא ופועלת סינתזה של קולגן. תמצית לינדרה אגרגטה- האור הוא כמו טיפול – פיצוי על היעדר אור טבעי, אחראי על הפרעה של קצב הגוף, על ידי שחזור של גן "שעון". תמצית HOREHOUND – מגן אור אנטי כחול: סופג את הרדיקלים החופשיים המשתחררים על ידי האור הכחול של המסכים, ואחראי על הפרעה של קצב הגוף. תמצית מיקרו כרונו ALGAE – אצות מיקרו ליליות פועלות בחושך כדי לעזור לתאי העור להתחדש ולאפשר את תהליך תיקון העור. מוצרי סדרת הטיפוח PAYOT BLUE TECHNI LISS בניחוח נפלא של ורדים ואגס.

על מוצרי סדרת PAYOT BLUE TECHNI LISS:

PAYOT BLUE TECHNI LISS CONCENTRE – סרום

סרום מרוכז בטכנולוגית אור כחול המגינה בפני רדיקליים חופשיים, מחליק את פני העור, ממלא קמטוטים ומעניק נפח לעור. בנוסף לקומפלקס הייחודי של סדרת בלו טכני ליס של פאיו, הסרום החדש מכיל גם חומצה היאלורונית מרוכזת בעלת משקל מולקולרי גבוה. מתאים לכל סוגי העור, בעל מרקם ג'ל נמס. מומלץ לשימוש בכל בוקר, פעם ביום – על עור נקי, לפני קרם היום.

PAYOT-בלו-טכני-ליס-קרם-יום9

PAYOT BLUE TECHNI LISS JOUR – קרם יום

קרם יום בטכנולוגיית אור כחול, המגינה בפני רדיקליים חופשיים, מחליק קמטוטים, משחזר את זוהר עור הפנים, מרפה את שרירי הפנים, ומעניק נפח לעור. בנוסף לקומפלקס הייחודי של סדרת בלו טכני ליס של פאיו, קרם היום מכיל גם פפטיד של היבסקוס אוליגו – המרגיע את תנועת השרירים המשפיעים על הופעת קמטוטי הבעה. ומכיל חומצה היאלורונית מרוכזת בעלת משקל מולקולרי גבוה.  מתאים לכל סוגי העור, בעל מרקם קרם קטיפתי. מומלץ לשימוש בכל בוקר, לאחר ניקוי הפנים והסרום.

PAYOT BLUE TECHNI LISS NUIT – קרם לילה בטכנולוגיית אור כחול, לחידוש ותיקון העור. מחליק קמטוטים, משחזר את זוהר עור הפנים ומסייע בהתחדשות העור במשך הלילה. בנוסף לקומפלקס הייחודי של סדרת בלו טכני ליס של פאיו, קרם היום מכיל גם פפטיד AHA של היבסקוס  המקדם את חידוש התאים על פני שטח עור . ומכיל חומצה היאלורונית מרוכזת בעלת משקל מולקולרי גבוה.  מתאים לכל סוגי העור, בעל מרקם ג'ל קטיפתי. מומלץ לשימוש בכל לילה, לאחר ניקוי הפנים.

PAYOT BLUE TECHNI LISS REGARD – קרם עיניים בטכנולוגיית אור כחול, המגינה בפני רדיקליים חופשיים, מחליק את העור ומטפל בכהויות ונפיחויות באזור העיניים. קרם העיניים החדש כולל כדורית "רפלקטור" המסייעת במריחת הקרם באזור העיניים, תוך שחרור עדין ומבוקר של הקרם לאזור בו העור עדין ביותר.

קרם העיניים מחליק את הקמטוטים, משחזר את זוהר העור, ומרפה את השרירים. בנוסף לקומפלקס הייחודי של סדרת בלו טכני ליס של פאיו, קרם העיניים מכיל גם פפטיד היבסקוס אוליגו המרגיע את תנועת השרירים, ותמצית עץ סלק הפועלת נגד עייפות ומעוררת נטרול רעלים של הפיגמנטים האחראים לכהויות מתחת לעיניים. כמו כן, קרם העיניים מכיל חומצה היאלורונית מרוכזת בעלת משקל מולקולרי גבוה.  מתאים לכל סוגי העור, בעל מרקם ג'ל פנינה. מומלץ לשימוש פעמיים ביום, בוקר וערב, יש לשחרר מעט חומר דרך כדורית הרפלקטור ולמרוח סביב העיניים בתנועות מעגליות כלפי חוץ.

PAYOT-בלו-טכני-ליס-קרם-לילה

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.