בית ספר בוטיק לאיפור קבוע לאמנית האיפור הקבוע אילנה לב

אמנית האיפור הקבוע אילנה לב חונכת בית ספר בוטיק לאיפור קבוע ומציגה בבלעדיות, לראשונה בישראל את אחת החברות לאיפור קבוע מהמובילות בעולם, Gaube Kosmetik מאוסטריה.

למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום הובילו את אילנה לב לפתוח את בית הספר הבוטיק לאיפור קבוע הנושא את שמה, בו היא מלמדת את רזי המקצוע בכדי להצמיח דורות חדשים של בעלי ידע עשיר בכל רבדי התחום ולאפשר להם להיות בין הטובים והמובילים בעולם היופי.

"מדובר בקונספט לימוד משולב הכולל בתוכו את תורת האיפור הקבוע על בוריה, על-פי הידע המקיף והמדוקדק מבית Gaube Kosmetik האוסטרית והניסיון הפרקטי והידע שצברתי אני במשך שני עשורים בתחום האיפור הקבוע" מסבירה אילנה לב.

ilana-lev-אילנה-לב-6

להצמיח ולהעצים דור חדש של נשים העוסקות באיפור קבוע

"המחשבה לפתוח בית ספר בוטיק לאיפור קבוע נובעת מהרצון להעביר את הידע שצברתי במהלך השנים" אומרת אילנה לב. "לצד האהבה הגדולה שיש לי לתחום הקוסמטיקה בכלל ולתחום האיפור הקבוע בפרט, החלטתי לפתוח את בית הספר הבוטיק לאיפור קבוע מתוך תפישה שיש להעלות את רמת המקצועיות בארץ לסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם, בדומה לאלו הנהוגים באוסטריה ובאקדמיות של חברת Gaube המובילה את התחום כבר שנים".

חברת Gaube Kosmetik נוסדה ב-1987 באוסטריה ובמשך יותר משלושים שנה נחשבת לאחת המובילות בתחומה. האיכות הבלתי מתפשרת של Gaube, זיכתה אותה בתו התקן האוסטרי המחמיר ביותר בעולם בתחום האיפור הקבוע, TUV, ולצידו כמובן תקנים אירופאים נוספים כגון ISO ואחרים. מוצריה של החברה נמכרים ב-16 מדינות ברחבי העולם ונמצאים בשימוש של כ-39,000 מקצוענים בענף.

ilana-lev-אילנה-לב-4 ilana-lev-אילנה-לב-3

"המפגש הראשון שלי עם חברת Gaube היה במהלך תערוכה מקצועית בגרמניה. שם החל להירקם הקשר המיוחד עם אנשי החברה, שהכרתי במשך שנים כמי שנחשבת לחלוצה בתחום, מובילת שינויים וכמי שתפיסת העולם שלה מתרכזת בהשרשת ובהענקת ידע ככלי למצויינות" מספרת אילנה לב. "לאחר סדרה של פגישות ודיונים, הפך החלום למציאות וכיום אני יכולה לומר בגאווה שביה"ס הבוטיק לאיפור קבוע שפתחתי הוא גם מרכז ההדרכה הרשמי והבלעדי בישראל של חברת Gaube אוסטריה."

ilana-lev-אילנה-לב-2

הקפדה על בטיחות המטופלת ומיכשור ברמה הגבוהה בעולם

לאורך כל שנות הקריירה שלה, הקפידה אילנה לב שלא להתפשר על איכות החומרים או איכות ההדרכה. קו המחשבה הזה הביא אותה ללמוד מהמאסטרים הגדולים בעולם ולרכוש הדרכה מתקדמת בצרפת, בגרמניה, בשוויץ ובאוסטריה. "בשיטת העבודה האוסטרית, אין עיגול פינות ואין קיצורי דרך. העבודה מתבצעת עם חומרים איכותיים ובפיגמנטים ומיכשור העומדים בתקנים המחמירים בעולם. חברו את אלה לידע מקיף והבנה נכונה של הטכניקות, והתוצאות הן פשוט מושלמות".

לאחר שהפכה למומחית בתחום, עם ידע וניסיון מעמיק ומקיף בכל תחומי האיפור הקבוע, פותחת עכשיו אילנה לב מקום בו יוכלו קוסמטיקאיות, נשים העוסקות בתחום הביוטי ואסתטיקאיות, ללמוד את אומנות האיפור הקבוע בצורה הטובה ביותר."הקורס המוצע הינו בן שמונה מפגשים, כאשר כל מפגש הינו בן חמש שעות". מסבירה אילנה לב. "קבוצות הלימוד הינן עד ארבעה תלמידים בלבד וזהו הדבר שהופך את בית הספר שלנו לבית ספר בוטיק. אינטימי ואישי, המסוגל להעניק לכל משתתפת מקסימום תשומת לב ויחס פרסונלי. בנוסף לשמונת המפגשים קיימת אפשרות לשני מפגשים נוספים במידת הצורך ללא תוספת תשלום."

ilana-lev-אילנה-לב-7

העצמה כלכלית לצד עיסוק במקצוע מוביל ומאתגר

תכנית הלימודים בקורס האיפור הקבוע כוללת את כל השיטות וטכניקות הקיימות בתחום. איפור גבות, מיקרובליידינג, הצללה, פודרה, איפור שפתיים, הדגשה טבעית של תווי הפנים ואיפור קבוע לעיניים.

"מעבר ללימוד השיטות השונות באופן תיאורטי ותרגול מעשי, נתמקד גם בפרקטיקה: נלמד מאילו מוקשים יש להיזהר, כיצד להימנע מטעויות נפוצות ומהן הדרכים הנכונות לאיבחון הלקוחה ולבחירת שיטת האיפור הקבוע הנכונה. יתרה מזאת, מוטלת עלינו האחריות ללמוד ולהתייחס באחריות רבה, למצבה הבריאותי של המטופלת ולבדוק היטב שאין מניעה לבצע תהליך של איפור קבוע. כאן נכנסים לתמונה הפרקטיקה והניסיון העשיר, שצברתי במהלך למעלה משני עשורים של טיפול בלקוחות, כנסים, מאסטר קלאסים והדרכות שעברתי בארץ וברחבי העולם".

ilana-lev-אילנה-לב-1

אילנה לב מקפידה לציין גם את הדגש הניתן על שימוש במחטים הטובות בעולם, הנושאות תו תקן ורשומות כפטנט עולמי. "המחטים מכילות כמות ניקל מינימלית למניעת אלרגיות בעור לאחר איפור קבוע והמבנה שלהן הינו מודולרי ומונע באופן השואף למוחלט אפשרות זיהום".

מה מובטח למסיימות קורס איפור קבוע של אילנה לב? מעבר לידע העצום והסטנדרטים הגבוהים של בית הספר הבוטיק, מסבירה אילנה לב כי מדובר במקצוע שיש בו בכדי להעניק לעוסקת בו אינספור יתרונות, שאחד המשמעותיים שבהם, הוא השילוב בין הנאה ויופי לבין צמיחה ועצמאות כלכלית. "אלו שיבחרו להעשיר עצמן בידע וישקיעו את המרב בהדרכה מקצועית איכותית ונכונה, יצליחו להוביל את המקצוע בגאווה ויצעדו בבטחה לעבר רווחה כלכלית".

לפרטים: ביה"ס בוטיק לאיפור קבוע אילנה לב, קומבה 10, חדרה. 050-7305573

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.