מייק-אפ SuperStay Photo Ready 24H חדש מבית מותג האיפור מייבלין ניו-יורק

בעידן הדיגיטלי של היום, אנחנו צריכים להיראות טוב כל הזמן. זו הסיבה כנראה שבמותג האיפור מייבלין ניו-יורק, החליטו להשיק את המייק-אפ SuperStay Photo Ready 24H, השומר על הקצב המהיר ולוח הזמנים העמוס של האישה המודרנית, ומעניק ביטחון במראה ובעמידות האיפור לאורך זמן.

מייק אפ SuperStay Photo Ready photo 24H העמיד עד 24 שעות, נטול שומן ומבוסס על טכנולוגיית מיקרו-פלקס, המתאימה את עצמה לעור, מכסה את הפגמים ללא אפקט מסכה ומכילה פיגמנטים המעניקים גימור טבעי לאורך כל היום.

maybelline-super-stay2

טכנולוגיית Micro-Flex – "פריצת דרך בלעדית בתחום העמידות"

מעבדות מייבלין ניו-יורק מעדכנים כי יצרו את "הטכנולוגיה פורצת הדרך – "מיקרופלקס", המאפשרת היצמדות טובה יותר של האיפור לעור וכתוצאה מכך מעניקה עמידות לאורך זמן. הודות למבנה הגמיש (בהשוואה לאיפור רגיל), הנוסחה מסוגלת לפעול בהתאם לתנועות העור ולהעניק נוחות, מבלי להשאיר תחושת כבדות. הטכנולוגיה מאפשרת למייק-אפ מסדרת SuperStay Photo Ready 24H להיות עמיד בפני תנאים סביבתיים משתנים לאורך כל שעות היום: זיעה ולחות – הכיסוי נותר מלא והגוון נשאר רענן, גם בשינויי טמפרטורה ולחות. מגע – מייק אפ סופרסטיי 24 אינו מכתים או מעביר גוון במגע עם אובייקטים אחרים, עד ל- 24 שעות. שינויי תאורה – תאורה שונה יכולה לשנות בצורה דרסטית את מראה האיפור; אנחנו יודעים זאת מתמונות סלפי שאנחנו לוקחים מדי פעם. עם SuperStay Photo Ready 24H כשמו כן הוא: מראה העור יהיה חלק, אחיד ומושלם בין אם בתאורת משרד או בתאורה טבעית. תנועה – SuperStay Photo Ready 24H שומר על אלסטיות במהלך היום ומבטיח גמישות מלאה בכל תנועה ותזוזה של עור הפנים- ללא מראה סדקים."

SuperStay Photo Ready 24H – מוצע ב- 8 גוונים.

maybelline-super-stay

מייק אפ סופרסטיי 24 –

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.