ארדל "עושה עיניים" באירועי הביוטי סיטי 2017

גם השנה ערכה רשת סופר פארם את אירועי הביוטי סיטי בגני התערוכה בתל אביב: שבוע שלם של ביתני מותגים מעולם הטיפוח, לצד תצוגת אופנה, מופע שיער והמון מצלמות. ענקית הריסים הבינלאומית Ardell – הייתה חלק מהחגיגות.

השנה העניקה חברת ארדל הזדמנות לויקה אליסייב, בעלת ערוץ היוטיוב life by vicka – לארח בביתן המותג את העוקבות שהגיעו אליה מכל רחבי הארץ. עוד העניקה ארדל לכל 30 המעריצות הראשונות שפקדו את הביתן – מתנה: אחד ממוצרי האיפור לגבות מהסדרה החדשה שהושקה. אלסייב אף הוזמנה מטעם המותג גם ביום האחרון לאירועים, להעביר סדנה לעיצוב גבות ואיך לעשות אותן נכון.

עוד חתמו ארדל נוכחותם באירועי הביוטי סיטי ואירחו על הבמה המרכזית מטעמם את המאפרת חן אלקבץ, שהעניקה הסברים מקצועיים על איך לעצב את הגבות בעזרת המוצרים של ארדל.

חן-אלקבץ-מאפרת-אופנה-ארדל

המאפרת חן אלקבץ מדגימה איפור גבות לארדל

נכנסת לראשונה לתחום מוצרי האיפור לגבות

חברת "ארדל" הבינלאומית, ענקית הריסים והמובילה בתחום הריסים המלאכותיים משיער טבעי ומוצרי סידור הגבות- השיקה השנה בישראל  את probrows – סדרת מוצרי האיפור לגבות, המונה שלושה מוצרים – עיפרון מכני, ג'ל לעיצוב וערכה שלמה לעיצוב בצלליות – למילוי ופיסול הגבה. החברה נכנסת זו הפעם הראשונה לתחום מוצרי האיפור לגבות.

חברת ארדל שולטת כיום ברוב תעשיית הריסים המלאכותיים בעולם. החברה מציעה מגוון עצום של ריסים המותאמים לכל סוג עין, מטרה ואירוע – לצד סדרת מוצרים לעיצוב הגבות ועכשיו גם מוצרי איפור לגבות. המוצרים מצטיינים באיכות שימוש ובנוחות גבוהה. אלו יחדיו נותנים מענה מושלם ללוק איפור העיניים. בישראל מיוצגת החברה על ידי חברת "ברייסון שיווק" המייצגת מותגי פרימיום בתחום מניקור ופדיקור כדוגמת OPI , IBD ועוד.  הפצת ארדל בישראל נעשית על ידי א. רייס.

ardell

ארדל Ardell

ארדל-ביוטי-סיטי

היוטיוברית ויקה אליסייב מארחת בביתן ארדל בביוטי סיטי

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.