איך לעצב את הגבות באמצעות איפור בלבד?

לא כולנו נולדנו עם שפע של שיער גבות ועל כן, על מנת להתאים את עצמנו לטרנד – יש צורך בכמה טיפים מקצועיים ובכמה מוצרים שאי אפשר בלעדיהם.

טרנד הגבות השולט כיום בתצוגות האופנה, על שערי המגזינים העולמיים, בצילומי הקמפיינים ובכלל בעולם הטיפוח והאיפור, הוא טרנד של גבות טבעיות. הטרנד מושפע כמובן ממגמה של השנים האחרונות בעולם, של מראה טבעי באמצעות איפור, מראה טבעי באמצעות לבוש, ובכלל ניתן להכליל ולומר כי כל מה שטבעי, הופך להיות מקובל ומומלץ יותר בתקופה האחרונה.

חן-אלקבץ-מאפרת-2

באדיבות חן אלקבץ

בחזרה לעולם עיצוב הגבות. לא כולנו נולדנו עם שפע של שיער גבות ועל כן, על מנת להתאים את עצמנו לטרנד – יש צורך בכמה טיפים מקצועיים ובכמה מוצרים שאי אפשר בלעדיהם. ענקית הריסים העולמית "ארדל" השיקה לראשונה מוצרי איפור איכותיים לגבות להענקת מראה טבעי אך מלא, זאת ללא הכבדה של האיפור על הגבה וללא יצירת מראה מאופר מדי. ראשית, נתחיל בסירוק הגבה שיעזור לנו להבחין באזורים הדלילים יותר אותם יש להשלים בהתאם. הסירוק מאפשר לנו גם להבין באופן בהיר יותר, מה היא צורת הגבה המקורית.

עתה, משהגבה מסורקת, מגיע השלב לשים לב ולשאול את עצמנו: האם הגבה קצרה מדי? האם שתי הגבות רחוקות מדי אחת מהשניה? האם הפינה הגבוהה בגבה יורדת לכיוון הרקה בזווית הנכונה? חשוב לבחון היטב ולתכנן את הגבה שאליה אנו מכוונים להגיע, עוד לפני שנתחיל. איבחון ותיכנון נכון, יוביל אותנו לתוצאה שאותה קיווינו להשיג מלכתחילה, בקלות רבה יותר.

קיט-לעיצוב-הגבות-של-ארדל-

קיט לעיצוב הגבות של ארדל

השלבים של מלאכת איפור הגבות

  1. נתחיל כאמור, בסירוק שיער הגבות כלפי מעלה.
  2. נעצור ונבדוק – האם גבולות הגבה נכונים? האם יש להאריך את הגבה? האם יש לקרב בין שתי הגבות?.
  3. נמלא בזהירות בעפרון גבות מכני, כזה שנועד למלא חורים ולהשלים גבה בעלת מבנה חסר.
  4. עוברים לג'ל לגבות עם מכחול זוויתי וצפוף, שתפקידו יצירת קוים דקיקים בדמוי שיערה, שישלימו יחד את החללים ריקים.
  5. נרכך ונטשטש את האזורים החסרים. ניתן לעשות זאת באמצעות צלליות גבות בגוונים אידיאליים (בהתאם כמובן לגוון הטבעי או הרצוי) כאשר את הגוון הכהה נמקד ממרכז הגבה ועד סופה, כלפי הזווית החיצונית של העין. בתחילת הגבה – מעל חיבור האף, נטשטש בגוון הבהיר יותר. הצלליות יעזרו לנו לקבע את העיפרון או הג׳ל וגם יימרחו באמצעות מכחול זוויתי צפוף התואם לגבות.
  6. חשוב לשמור על מראה טבעי ונקי של הגבות – מומלץ כגימור, לסרק את הגבה ולאחד את השיער יחד עם האיפור. את עצם הגבה ניתן להבליט בצללית שימרית או באמצעות הייליטר.

הכותבת היא חן אלקבץ, מאפרת אופנה ויופי.

חן-אלקבץ-מאפרת-1

חן אלקבץ

עיפרון-מכני-לגבות-של-ארדל-2 עיפרון-מכני-לגבות-של-ארדל-ב גל-לעיצוב-גבות-ארדל- גל-לעיצוב-ושרטוט-הגבות-של-א חן-אלקבץ-מאפרת-3

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.