מריה קארי וים המלח, סיפור אהבה

הזמרת הבינלאומית מריה קארי מצטרפת לצוות פרימייר ים המלח. לא, היא לא תעבוד בשירות לקוחות וגם לא במפעל החברה שאחראי לכ-400 מוצרים שונים. קארי תהיה הפרזנטורית. קמפיין מוזיקלי בדרך?

הדיווה בעלת קול הסופרן הגיעה לישראל והוצגה לתקשורת ברוב הדר ופאר לרגל הצטרפותה כפרזנטורית החדשה של המותג "פרמייר ים המלח" החוגג 25 שנות הצלחה. הזמרת נבחרה לשמש כפרזנטורית של המותג והיא ללא ספק אחת הפרזנטוריות המפורסמות ביותר שזכה לו מותג קוסמטיקה ישראלי בשנים האחרונות, אם לא מאז ומעולם.

"אנו נרגשים לחגוג 25 שנות עשייה והצלחה למותג Premier עם הפרזנטורית החדשה שלנו" אמר בהתרגשות שחר יובל, בעלים ומנכ"ל פרמייר ים המלח "אני נרגש לארח את מריה קארי בביקור זה, לרגל הצטרפותה לצוות פרמייר ים המלח, מותג הטיפוח הייחודי, בעל המוניטין הבינלאומי, בשמירה על עור צעיר ורענן."

מריה-קארי-בישראל-55

מאריה קארי וקברניטי מותג פרימייר ים המלח במסיבת העיתונאים. צילום: שוקה כהן.

אין צורך להכביר במילים על מריה קארי, אך ללא ספק הבחירה בה יכולה להעיד משהו על הכיוון שאליו מנווטים קברניטי המותג. קארי בת ה-47 אינה כוכבת צעירה, הדבר מלמד על פלח האוכלוסיה שאותו מחשיבים בפרימייר כפלח האוכלוסיה שנועד להזדהות עם המותג. סביר להניח שבנות 16-21 יכירו פחות את הזמרת, אם כי היא ללא ספק אחת המפורסמות והמצליחות ביותר בהיסטוריה. קארי אינה טיפוס שדוף במיוחד, היא אינה עונה על הקריטריונים של מראה ההירואין שיק וגם לזה יש משמעות לא קטנה, כך לפחות יעיד כל אנליסט שיווקי מתחום הפרסום ותנסו שלא להסיק מסקנות נמהרות לגבי האם אנחנו מעודדים מראה שדוף או לא. זה הכל עניין של הזדהות קהל היעד עם הפרזנטורית שלו.

מאריה-קארי-בישראל-11

אמא אמריקאית מפורסמת. הפרזנטורית החדשה של פרימייר ים המלח. צילום: שוקה כהן

בהודעה לתקשורת שהוציא משרד יחסי הציבור נכתב כי מריה קארי היא אמא (פניה לקהל האמהות?), יוצרת ופזמונאית… בלה בלה בלה, שחקנית אמריקאית (חיבור לשוק האמריקאי?)… ידה ידה ידה, אושיית אופנה (חיבור לעולם האופנה?) וכוכבת בינלאומית (המותג משווק ב-70 מדינות) בעלת סטייל נצחי (שנמשיך?).

לדברי הודעת היח"צ: "קארי מחוברת לערכי המותג באופן מדויק" ואז כמובן מפרטים לנו מה הם: "המחברים בין טבע למדע, בין טכנולוגיות מתקדמות לבין כל הטוב שבים המלח שבו בורכה ארצנו, ושממנו פורצת הבשורה לעוד כ- 70 מדינות בעולם".

"סדרת המוצרים של "פרימייר ים המלח" כוללת 400 מוצרים, המאפשרים למותג להגיש לצרכנים שלנו ים של יתרונות מדעיים ורפואיים מוכחים".

מריה קארי, לא נשארה חייבת והרעיפה מחמאות על המותג אליו חברה: ״אני מאד נרגשת להיות בישראל, לשתף  פעולה עם פרמייר ים המלח ולחגוג איתם 25 שנים של עשייה ברחבי העולם. יש כל כך הרבה דברים שאני מצפה לעשות בביקורי בישראל, כמו לחוות בפעם הראשונה בחיי את ים המלח, אני מצפה כבר לראות את ילדי, התאומים בני השש נחשפים לפלא הזה בפעם הראשונה."

שתי הערות: אחת, הרגע מונית לפרזנטורית של מותג שמזוהה עם ים המלח. האם זה הזמן לספר לעולם ובמיוחד לישראלים הציניקנים שעדיין לא ביקרת בים המלח? זה כמו שנלהק את אבי ביטר לפרזנטור של הטכניון והוא יאמר "אני נרגש ומצפה בפעם הראשונה בחיי לשבת ולשמוע הרצאת מבוא לסטטיסטיקה". שתיים, לא יכולת לזרוק איזה מילה על בעלה של צופית? כי כולנו עדיין נרגשים מהידיעה "מריה קארי ואברם גרנט יוצאים יחד". תהיי ספורטיבית, תזרקי עצם.

מאריה-קארי-ואברם-גרנט-2

מאריה קארי ואברם גרנט. "ההיית? או חלמתי חלום?"

מאריה-קארי-בישראל-22

מריה קארי או מאריה קרי? איך את כותבת את השם שלך בעברית? צילום: שוקה כהן

כך או אחרת, כולנו מחכים לקמפיין החדש וסקרנים לדעת האם קארי תשיר את הג'ינגל או ששוב ישתמשו בזמרות כיסוי כמו מרינה מקסימיליאן בלומין.

צלם: שוקה כהן

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.