מאריה קארי בישראל (ולא, היא לא עם אברם גרנט)

הזמרת האמריקאית בת ה-47, מי שספר השיאים של גינס כינה בשם "ציפור השיר העליון" בזכות מנעד חמש האוקטבות המדהים שלה, הגיעה לישראל לרגל חתימתה על חוזה עם המותג "פרימייר", שחוגג 25 שנה והחתים לאחרונה את קארי כפרזנטורית שלו.

הדיווה בעלת קול הסופרן, מי שחתומה על עשרות פרסים ותארים משמעותיים בעולם המוזיקה, ביניהם תשעה עשר פרסי World Music Awards, חמישה פרסי גראמי ותואר "האמן הנשי הנמכר ביותר של המילניום", שהוענק לה שנת 2000, מגיעה לישראל (לא בפעם הראשונה) לרגל הפיכתה לפרזנטורית של המותג הישראלי הבינלאומי "פרימייר".

מאריה-קארי-פרופאשן-1

מהממת. מאריה קארי, דיווה, זמרת ועכשיו גם הפרזנטורית של "פרימייר ים המלח". תמונה: depositphotos

המפעל של "פרימייר ים המלח" הוקם בשנת 1990 (השנה שבה יצא לאור אלבומה הראשון של הזמרת המצליחה) וכיום, בסדרת המוצרים שלו קיימים למעלה מ-150 פריטים. המותג עצמו חוגג כעת 25 שנה. אל תשאלו אותנו למה רק 25 אם המפעל הוקם ב-1990, כי לא במתמטיקה עסקינן כרגע. זה אייטם על מוזיקה וקוסמטיקה. וגם קצת על ספורט. המותג "פרימייר" מיוצא לכ-70 מדינות. ביניהן: ארה"ב, קנדה, ארגנטינה, טיוואן, יפן, אוסטרליה, צ'ילה, ברזיל, ספרד, צרפת, איטליה, הונג קונג, סינגפור, דרום קוריאה, הולנד, גרמניה, שוויץ, אוסטריה, רומניה, בלגיה, רוסיה, דרום אפריקה והרשימה ארוכה.

לוגו-פרימייר-premier-dead-s

פרימייר ים המלח. חוגג 70 מדינות.

מסיבת עיתונאים להכרזת שיתוף הפעולה

לרגל החתמתה של קארי כפרזנטורית בינלאומית של המותג פרימייר, כינס המותג מסיבת עיתונאים במלון הרויאל ביץ' בתל-אביב, בנוכחות הפנים החדשות של המותג, המנכ"ל יובל שחר והנהלת פרימייר. מי מכם שירצה לשמוע את קארי על הבמה, יוכל לרכוש כרטיסים לאחת מעשרות ההופעות שלה שיכללו בסיבוב ההופעות הקרוב בצפון אמריקה. סיבוב ההופעות צפוי להתחיל ב-21 ביולי באוקלנד, ארה"ב.

כמה תקבל מאריה קארי על שירותיה בתור פרזנטורית אתם שואלים? השמועות בעניין זה עובדות שעות נוספות וסכומים אסטרונומיים בקנה מידה ישראלי כמו חצי מיליון דולר למשל, נזרקים לאוויר, אך עד שלא נדע מספר רשמי, נצטרך להסתפק פשוט בתשובה "ככל הנראה, לא מעט".

מאריה-קארי-1

מאריה קארי. לא פחות ממהממת. מתוך האתר הרשמי של הזמרת.

מה שכן, זו אינה הפעם הראשונה שקארי, אושיית פופ, בולז, רית'ם אנד ג'אז, גוספל, יו ניים איט, מדגמנת עבור מותג טיפוח. לאחרונה חברה מאריה קארי למותג האיפור MAC שיצר עבורה קולקצייה במהדורה מוגבלת. ההצלחה של הקולקציה היתה יותר ממצויינת, תוך פרק זמן קצר היא אזלה מן החנויות. האם זו הפופולריות של הזמרת כיוצרת, מלחינה ומבצעת שהופכת אותה לבחירה מוצלחת כפרזנטורית של מותג טיפוח וקוסמטיקה? או שמא המראה יוצא הדופן שלה, שיש לו כנראה קשר לעובדה שאביה, מהנדס אווירונאוטיקה ממוצא אפריקני-ונצואלי נישא לאשה ממוצא אירי, שאגב היתה זמרת אופרה. כך או אחרת, סביב קארי תמיד יש עניין תקשורתי והיא נחשבת ליוצרת פוריה במיוחד: היקף המכירות של אלבומיה ושיריה של הזמרת נאמד בכ-200 מיליון עותקים.

מאריה-קארי-24

מאריה קארי בשיתוף פעולה עם MAC. תמונה מתוך האתר הרשמי של הזמרת.

נצפתה מרועעת עם לא אחר מאשר אברם גרנט

מי שעוקב אחר אברם גרנט ו/או אחרי הגברת מאריה קארי, הופתע לגלות אי שם בשלהי חודש מאי האחרון, שתמונה משותפת של השניים שטפה את מדורי הרכילות. מקור התמונה אינו ברור ולרוב מסבירים אתרי הרכילות כי "התמונה צצה להם פתאום בפיד". הזמרת האמריקאית היפהפיה נתפסה בעדשת המצלמה עם המאמן לשעבר של צ'לסי שקבוצתו האחרונה היתה הנבחרת הלאומית של גאנה. עד כה, לא הצלחנו לגלות מה פשר הקשר בין השניים, אבל אנחנו מודים, שגם לא ממש התאמצנו. מה שבטוח, זו כותרת שמשלבת ספורט, מוזיקה ועכשיו, משהכוכבת הופכת לפרזנטורית של פרימייר, גם קוסמטיקה.

מאריה-קארי-ואברם-גרנט

מאריה קארי ואברם גרנט. אבודים?

מאריה-קארי-פרופאשן-2

נכון, התמונה הזו כבר מופיעה למעלה, אבל היי, כאן היא לא חתוכה. מאריקה קארי. תמונה: depositphotos.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.