מותג Yves Saint Laurent משיק סרום במרקם שמן לפנים

מותג המעצבים הבינלאומי איב סאן לורן מרחיב את סדרת הטיפוח המצליחה FOREVER ומשיק בימים אלו סרום במרקם שמן לפנים, קליל כמים: FOREVER YOUTH LIBERATOR WATER-IN-OIL – פוראבר יות' ליברייטור מים-בשמן.

מדובר בסרום במרקם שמן המסמן עידן חדש בטיפוח עור הפנים, המספק תוצאות מקסימאליות עם יעילות גבוהה. סרום במרקם שמן הפנים נושא עימו בשורה של תחושה חדשה המתקבלת מתרכובת Glycanactif, הוא מעניק עור זוהר יותר, מוזן וגמיש שהולך ומשתפר עם חלוף הזמן. הפורמולה פורצת הדרך מסייעת לשחרר את מראה הנעורים של העור. נשק חדש, רב-שימושי לעור, לשימוש לפני או אחרי מייק-אפ, המעניק ורסטיליות מקסימאלית לאישה הנועזת של איב סאן לורן.

yves-saint-laurent-logo-11

השמנים במוצר החדש נבחרו בקפידה והם שמנים סנסוריאליים, המענגים את כל החושים, בשילוב שני שמנים מזינים שנבחרו בשל ההרכב הייחודי של חומצות שומן חיוניות: שמן זרעי חוחובה ושמן רוז היפ. הודות למרקם הקליל שלו, הסרום נמס לתוך העור ולא מותיר אחריו את המראה הלא-רצוי של עור מבריק. העור מוזן והקמטוטים מוחלקים.

ניתן להשתמש בשמן בלבד ללא קרם לחות. אם רוצים לקבל הזנה אינטנסיבית יותר, ניתן להשתמש בשמן ומייד לאחר מכן בקרם הלחות. טיפה אחת או שתיים של השמן יחד עם מייק-אפ וסרום, יעניק למייקאפ מרקם קליל יותר מלא בזוהר. ניתן למרוח טיפה אחת מהשמן על המצח ועצמות הלחיים למראה עור קורן וזוהר במיוחד לפני האיפור.

איב-סאן-לורן-פרופאשן

FOREVER YOUTH LIBERATOR WATER-IN-OIL – איב סאן לורן

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.