הנהלת לוריאל ישראל חוגגת השקת מתחם לאבחון העור, מבית לה רוש-פוזה

בכירי הנהלת לוריאל ישראל, בראשם אילן נפתלי – מנכ"ל חטיבת הדרמו קוסמטיק, דורית וידבסקי – מנהלת יחסי הציבור ותקשורת, שהם כוכבי – מנהלת השיווק בחטיבת הדרמו קוסמטיק, עינב דנון – מנהלת מותג לה רוש-פוזה, דויד בן משה מנכ"ל קניון רמת אביב וסטיב אולדשטיין מנהל סניף סופרפארם רמת אביב. חגגו השקת מתחם פופ אפ ראשון מסוגו לאבחון העור,  מבית המותג הדרמו- קוסמטיקה, לה רוש-פוזה, בקניון רמת אביב.

את יריית הפתיחה לאירוע פתח אילן נפתלי, שסיפר על המותג, שמוצריו מתמחים בעור רגיש ומתאימים לכל המשפחה: תינוקות, ילדים ומבוגרים. וציין כי, "מבדיקה, שערכנו זהינו כי רוב האוכלוסייה מאוד מטפחת את עור הפנים אך, לא תמיד יודעים לטפל בו נכון, ואפילו לא תמיד משתמשים במוצר הטיפוח הנכון להם. ולכן, החלטנו להקים מתחם אבחון עור, שיעניק אבחון מקצועי לעור פנים בהתאמה אישית חינם. באמצעות מכשור טכנולוגי חדשני ומתקדם".

לדבריו: כל מי שיגיע למתחם הבריאות יוכל לקבל אבחון עור מקצועי על ידי מצלמה בטכנולוגיה פורצת דרך, מיפוי עור הפנים, התאמת שגרת טיפוח אישית, וקבלת דוגמיות של המותג לה רוש -פוזה ,ללא עלות.

דויד בן משה סיפר כי הוא גאה ושמח לארח את מתחם הבריאות הראשון מסוגו בקניון. ולהעניק לבאי הקניון חווית טיפוח בהתאמה אישית.

מתחם הבריאות עוצב בסגנון נקי ומדיקלי, המזכיר בית מרקחת.

מימין-אולדשטיין-דויד-בן-משה

מימין: אולדשטיין דויד בן משה דורית וידבסקי ואילן נפתלי. צלם: ניב מוסמן

מימין-שוהם-כוכבי-דויד-בן-מש

מימין: שוהם כוכבי דויד בן משה דורית וידבסקי עינב דנון ואילן נפתלי. צלם: ניב מוסמן

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.