מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY משיק שני מוצרים חדשים בסדרת SLOW AGE

מעבדות מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי, המתמחה במוצרי אנטי-אייג'ינג ולחות, הרחיבו את סדרת הטיפוח Slow Age והשיקו קרם יום 30SPF וקרם עיניים. מעבדות וישי חיברו בין  BAICALIN תמצית שורשים אנטי אוקסידנטית, לבין ביפידוס והמים הטרמליים של וישי, מרכיבים פעילים המסייעים להאטת הזדקנות וריפיון העור. לקרמי היום בסדרה נוספו מסנני קרינת UVA/UVB המעניקים הגנה מקרינת השמש, מבלי להותיר את העור עם תחושת שמנונית וסימנים לבנים שמסנני קרינת UV לעתים קרובות מותירים על העור.

מעבדות וישי חקרו את ההשפעה המצטברת של הסביבה (זיהום אוויר, קרני UV), התחושות הפנימיות (לחץ, עייפות) וסגנון החיים על העור. מחקר זה הוביל לפיתוח SLOW AGE, סדרת טיפוח המתאימה לקצב החיים המהיר של ימינו ומסייעת בתיקון הופעת מראה סימני הגיל עם התפתחותם: מראה הקמטוטים הראשונים והקמטים, מראה כתמי עור  ותחושת אובדן נפח העור. באופן מיידי, העור מרגיש מוגן ומלא בלחות. יום אחר יום, מראה עור בריא, זוהר ומלא חיוניות מתגלה.

slowage-products

הקומפלקס היחודי של וישי

לראשונה, מעבדות וישי חיברו בין ,BAICALIN תמצית שורשים אנטי אוקסידנטית, לבין ביפידוס והמים הטרמליים של וישי: שורש בייקלין Baicalin root: במשך 2,000 שנה, בייקלין הוא אחד מ-50 הצמחים העיקריים הנמצאים בשימוש ברפואה הסינית המסורתית. וניחן בסגולות נוגדות-חמצון בולטות. ביפידוס נגזרת של רכיב פרוביוטי: ביפידוס הוא נגזרת פרוביוטית המתקבלת מתסיסה של חיידקי ביפידובקטריום לונגום [Bifidobacterium Longum], מסייע לחזק את שכבת ההגנה של העור, ובעל יתרונות מועילים בולטים: העור פחות פגיע לגורמים תוקפניים סביבתיים. הן היובש והן הרגישות פוחתים. המים הטרמליים של וישי: המים הטרמליים, רכיב הליבה הפעיל בכל מוצרי וישי, עשירים ב-15 מינרלים טבעיים המחזקים את שכבת ההגנה של העור מפני מפגעים חיצוניים. למים הטרמליים האלה תכולת מינרלים מאוזנת, עשירה וייחודית.

VICHY_SLOW-AGE-30-spf

קרם יום להפחתת מראה סימני הגיל 30SPF לעור רגיל עד יבש

קרם המסייע בתיקון הופעת מראה סימני הגיל עם התפתחותם: מראה הקמטוטים הראשונים והקמטים, מראה כתמי עורותחושת אובדן נפח העור. באופן מיידי, העור מרגיש מוגן ומלא בלחות. יום אחר יום, מראה עור בריא, זוהר ומלא חיוניות. הוראות שימוש: למרוח בכל בוקר באופן שווה על עור פנים וצוואר נקי. יש להימנע ממגע באזור העיניים.

VICHY_SLOW-AGE-30-spf---Dai

קרם עיניים מסייע בחיזוק העור וכהויות מסביב לעיניים

אזור מתאר העין מאופיין בעור עדין ושברירי, החשוף להזדקנות מואצת כתוצאה מגורמים סביבתיים, עייפות ולחץ.  קרם  זה מטפל באופן ממוקד בהופעת מראה של כהויות סביב העיניים, איבוד טונוס, סימני עייפות, מראה קמטוטים בשימוש ממושך. פורמולה ייחודית המשלבת 3 רכיבים פעילים: מכיל אנטי-אוקסידנט BAICALIN, ביפידוס, גינקו בילובה. באופן מיידי, אזור העיניים מרגיש נינוח, גמיש ומלא לחות. יום אחר יום, העור נראה חלק ומואר יותר.

SLOW-AGE_EYES---וישי-קרם-עי

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.