מותג הטיפוח GARNIER משיק סדרת מסכות בד חד פעמיות להזנת העור

מותג הטיפוח גרנייה מצטרף גם הוא לטרנד הלוהט ומשיק סדרת מסכות בד חד פעמיות להזנת העור Tissue masks סדרת מסכות בד מועשרות בקרם הנמרח על שטח הפנים בצורת מסכה.

כל מסיכה מבוססת על רכיב צמחי ייחודי: מסיכה ירוקה – לעור רגיל עד מעורב, עם תמצית עלי עץ התה לרענון ותחושת ניקיון. מסיכה ורודה – לעור יבש ו/או רגיש, כוללת תמציות פרחים לשיקום והרגעה. מסיכה כחולה – לעור מיובש, כוללת תמציות רימונים מזינות.

מסכות-בד-לפנים-גרנייה-5

מסיכות בד לפנים של גרנייה

מה הן מסיכות לחות/הזנה לעור?

מסיכות לחות הן למעשה קרם עשיר, הנמרח על שטח הפנים בצורה שמכסה אותו כמסיכה. הן נועדו להזין את העור ולהעניק לו "בוסט" של לחות באופן מיידי ומותירות אותו רענן וזוהר. מסיכות טיפוח מכילות חומרים מזינים, דוגמת שמני הזנה, תמציות צמחים וויטמינים. המסכות הללו מיועדות לבעלי עור מעורב, רגיל ויבש; הן עושות עבודה נהדרת בשיקום עור יבש או מיובש.

מסיכות ההזנה לפנים הפכו בשנה האחרונה לטרנד של ממש. מעבר לתכונות המטפחות שלהן, הן גם מצטלמות נהדר ולכן זכו לתחייה מחודשת. זה היה עניין של זמן עד שמסיכות לחות בשלל סגנונות יכנסו לשוק, וכחלק מהן- מסיכות הטישו המסקרנות.

מסכות-בד-לפנים-גרנייה-9

מה היא מסיכת בד/ מסיכת טישו?

מסיכת טישו היא מסיכת בד עדין, נעימה ודקיקה, המעוצבת כצורת הפנים ובה חורים לעיניים, לאף ולפה; היא נמצאת בתוך שקית אלומיניום סטרילית, יחד עם קרם הלחות בו היא ספוגה.

איך משתמשים במסיכות בד?

אופן השימוש הוא פינוק אמיתי: על עור נקי כמובן, פורשים ומניחים את מסיכת הלחות כך שחורי העיניים והפה ישבו במקומם. במשך 15 דקות, מעטה בד הטישו הנעים יוצר חום בינו לבין העור. החום הזה מאפשר לנקבוביות להתרחב מעט, ולספוג טוב יותר את קרם הלחות שנמצא במסיכה. לאחר 15 דקות, יש להסיר את המסיכה ולהשליכה לפח; עורכם יהיה רך יותר, נעים יותר למגע, מוזן וזוהר.

יתרונות השימוש במסיכות בד

אופן השימוש בהן הוא קל ופשוט. הן סטריליות, כך שאין צורך למרוח את הקרם על עור הפנים עם אצבעות שאינן בהכרח נקיות. הן חד פעמיות, מה שהופך אותן לבנות לוויה נהדרות לכל נסיעה, אפילו לכזו שכרוכה בתנאי שטח. הן מותאמות לסוג העור, כך שניתן להיות בטוחים שכל אחד מקבל את רמת ההזנה הדרושה לו.

מסכות-בד-לפנים-גרנייה-2

פורמולה ייחודית

כל המסיכות כוללות בתוך פורמולת הקרם, חומצה היאלורונית. זהו רכיב הנמצא בעורינו באופן טבעי ותפקידו "לאגור" לחות בתוך העור ולשמרה.

מוצרי הסדרה – 3 מסיכות להזנת העור, המסווגות לפי סוגי עור: מסכה ירוקה: לעור רגיל עד מעורב, עם תמצית עלי עץ התה לרענון ותחושת ניקיון. מסכת בד חד פעמית לעור רגיל עד מעורב מאזנת את מראה עור הפנים. התוצאה: לחות אינטנסיבית, מראה עור מאט וטהור וצמצום מראה הנקבוביות. מכילה תמצית תה ירוק + חומצה היאלרונית + גליצרין להזנה. המסכה הינה לעור רגיל עד מעורב ונבדקה דרמטולוגית.

מסכה ורודה: לעור יבש ו/או רגיש, כוללת תמציות פרחים לשיקום והרגעה. מסכת בד חד פעמית לעור יבש המרגיעה את תחושת עור הפנים. התוצאה: לחות אינטנסיבית, תחושת נוחות מידית ועור רך כמשי. מכילה תמצית תה קמומיל + חומצה היאלרונית + גליצרין מרוכז. המסכה הינה לעור יבש ונבדקה דרמטולוגית.

מסכה כחולה: לעור מיובש, כוללת תמציות רימונים מזינות. מסכת בד חד פעמית לעור מיובש, מרעננת ומסייעת בהשבת המראה החיוני לעור הפנים. התוצאה: לחות אינטנסיבית, מראה עור קורן והפחתת מראה הקמטוטים לאחר כשבוע. מכילה תמצית רימונים + חומצה היאלרונית + גליצרין. המסכה תוך 15 דקות ונבדקה דרמטולוגית.

הוראות השימוש: יש לפתוח את האריזה ולפרוש את המסכה הלבנה בעדינות על פנים נקיות. יש לוודא שהעטיפה הכחולה מונחת כלפי חוץ. יש להחליק בעדינות את המסכה וליישר אותה כך שתכסה את כל שטח הפנים. יש להסיר את העטיפה הכחולה המגינה. יש להדק את המסכה לעור הפנים ולהשאיר אותה במשך 15 דקות. יש להסיר את המסכה בעדינות תוך קילוף מהקצוות. ניתן להסיר את שאריות הסרום שנותרו על הפנים בעזרת פד צמר גפן. יש להסיר את המסכה בעדינות תוך קילוף מהקצוות. ניתן להסיר את שאריות הסרום שנותרו על הפנים בעזרת פד צמר גפן.

מסכות-בד-לפנים-גרנייה-1  מסכות-בד-לפנים-גרנייה-3 מסכות-בד-לפנים-גרנייה-4  מסכות-בד-לפנים-גרנייה-6 מסכות-בד-לפנים-גרנייה-7 מסכות-בד-לפנים-גרנייה-8

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.