ביודרמה מציגה ג'ל מקציף לניקוי וטיהור עור הפנים בעל פטנט ביולוגי

סביום ג'ל מוסנט Sébium Gel moussant – ג'ל מקציף לניקוי וטיהור עור הפנים בעל פטנט ביולוגי המגביל פגמים בעור של המותג הצרפתי הדרמוקוסמטי "ביודרמה"

סביום ג'ל מוסנט  Gel moussant – Sebium מצטרף לסדרת הניקוי לעור מעורב עד שמן של המותג הצרפתי הדרמוקוסמטי "ביודרמה". התכשיר מיועד לסוג עור מעורב ושומני ומיועד למבוגרים ומתבגרים כאחד. התכשיר מנקה בעדינות ומטהר את עור הפנים, מצמצם את הפרשת הסבום, אינו גורם לסתימת הנקבוביות, מבטיח סבילות עור ועיניים טובה ופעולת ניקוי ללא סבון.

Sébium Gel moussant מנקה בעדינות והינו ג'ל הניקוי היחיד המגביל היווצרות פגמים הודות לקומפלקס Fluidactiv™ המווסת באופן ביולוגי את הפרשת הסבום. תכשיר הניקוי, מועשר בחומרים מטהרים, אבץ, סולפט ונחושת סולפט, מטהר את העור ומצמצם את הפרשת בלוטות החלב.

אינו גורם לסתימת נקבוביות, אינו מייבש, ללא פראבנים, ללא סבון, ללא חומרי צבע, יכול לשמש כקצף גילוח.

S-bium-Gel-moussant-3

Sébium Gel moussant by BIODERMA

ג'ל מוסנט נבדק דרמטולוגית ובוצעו בו ניסויים קליניים המוכיחים כי קיימת הפחתה של 23% בנגעי אקנה ובפצעונים והוא מונע היווצרות של מורסות (קומדו) והחמרת פצעונים קיימים. כמו-כן בניסוי קליני נוסף אשר בדק את השפעתו ויעילותו של התכשיר עולה נתון מרשים כי 68% מהמשתמשים דיווחו על איזון בהפרשת השומן בעור מיד עם תחילת השימוש בתכשיר.

הוראות השימוש: יש להשתמש ב- Sébium Gel moussant פעמיים ביום. יש לרחוץ את הפנים/ צוואר במים. יש למרוח את הג'ל על העור, לעסות ולהקציף בתנועות מעגליות. יש לשטוף היטב במים ולייבש את העור בעדינות.

S-bium-Gel-moussant-2

יכול לשמש כקצף גילוח. ג'ל מוסנט של ביודרמה. Sébium Gel moussant by BIODERMA

לוגו-ביודרמה--2

BIODERMA

'סביום-ג'ל-מוס'-לניקוי-וטיה

Sébium Gel moussant by BIODERMA

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.