הו סנדי! OPI משיקה קולקציית מחווה למחזמר גריז

דני זוקו וסנדי חוגגים 40 שנה וזו כמובן סיבה נהדרת לקולקציה חדשה: כמיטב המסורת ובהמשך לעשרות שיתופי פעולה ברוח הוליווד, משיקה ענקית הלקים OPI תריסר גוונים מאוגדים בקולקציית מחווה לסרט גריז, שיצא לאקרנים ב-1978.

לפני שנספר לכם על המחזמר שעלה על הבמה ב-1972 ועל הסרט שהיה לאחד העיבודים הקולנועיים במצליחים באותה תקופה שנעשו למחזמר, נקודה אחת מעניינת: הבחירה של קברניטי OPI דווקא בסרט גריז. סרט משנת 1978, שחוגג 40 שנה. אלו שבאמת צפו בסרט בזמן היותו להיט, הם כבר אנשים בוגרים כיום, ילידי שנות ה-70 וה-80. מעניין היה להיות זבוב על הקיר באחת מישיבות התכנון של צוות OPI בתאגיד קוטי, בדיונים על בחירת הסרטים שיזכו לחיבוק החם של החברה בדמות קולקציה. מה הם השיקולים לבחירה? האם גיל המשתמשות? הצלחת הסרט או החיבור שלו לאופנה? ראינו גם חיבורים לסרטים חדשים ועכשוויים יותר מסדרות סרטי דיסני שהופיעו לאחרונה כמו שרק או סרטי שודדי הקאריביים. מעניין. אותי לפחות.

opi-grease-7

דני וסנדי. חוגגים 40 שנה לסרט עם OPI

בחזרה לקולקציה: קולקציית גריז מבית OPI כוללת 12 גוונים קייציים ש"מתלבשים" מצויין על הסטיילינג של הסרט גריז. אם יש מילה אחת שבה אפשר לתאר את החבר'ה הצעירים שמפזזים ורוקדים על המסך בסרט המחזמר, מילה זו תהיה ככל הנראה "COOL" וכך גם אפשר לתאר את הקולקציה החדשה של OPI.

opi-grease-3

קולקציית "גריז" של OPI

הסרט גריז הוא עיבוד קולנועי למחזמר באותו שם שעלה על הבמות בשנת 1972. העלילה מתרחשת בשנת 1958 ומציגה נערי תיכון מתבגרים העומדים לקראת סיום הלימודים. הגיבורים: סנדי, הילדה הטובה, בכיכובה של אוליביה ניוטון ג'ון שכבר היתה כוכבת באותה תקופה ודני זוקו, הילד הרע, בכיכובו של ג'ון טרבולטה שאמנם כבר התפרסם קודם לכן בסרט "שגעון המוזיקה", ששבר את הקופות שנה קודם לכן, ב-1977. בסופו של דבר, פס הקול של הסרט היה לתקליט השני הנמכר ביותר באותה שנה בארצות הברית, אחרי שגעון המוזיקה. הסרט גריז היה זה שהפך את טרבולטה לכוכב ענק וקשה היה לו לחזור על ההצלחה עד לשובו למסך ב"תראו מי מדבר" ובסרטים נוספים שבהם כיכב בהמשך כמו "פייס-אוף" ו"ספרות זולה של טרנטינו" שנחשב לקאמבק המי יודע כמה שלו.

OPI ידועה בשיתופי הפעולה שלה עם הוליווד ובכלל עם מחווה לאייקונים אופנתיים. גם הפעם תלווה ההשקה של הקולקציה בשלל פעילויות ברחבי העולם. אות הפתיחה להשקות הבינלאומיות ישמע ב-1 במאי ובישראל תשיק ברייסון שיווק את הקולקציה ב-7 באותו חודש.

opi-grease-2

אינפיניט שיין. קולקציית גריז ל-OPI

opi-grease-5

ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון בכרזה המקורית של הסרט

opi-grease-1

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.