הקבוצה מישראל כבשה את בולוניה באיטליה

משלחת קוסמטיקאיות ורופאות עור בחסות חברת מאג'יריי כבשה את בולוניה שבאיטליה בתערוכת הקוסמטיקה קוסמופרוף

כמדי שנה מתקיימת תערוכת הביוטי "קוסמופרוף" בבולניה איטליה המיועדת לקוסמטיקאיות, ספרים, אנשי מקצוע בתחום הציפורניים, בעלי מכוני יופי וקוסמטיקה, מאפרים ולמומחים העוסקים בבישום. התערוכה הפונה באופן דומה גם לקונים, סיטונאים ויצרנים של מוצרי יופי המיוצגים בה – מציעה פלטפורמת תקשורת ומידע בתחום היופי, החושפת את החברות המציגות בה ומעניקה להן הזדמנות לחשוף את תוצרתן בפני קהל מומחים ממוקד ומפולח. המבקרים יכולים למצוא מידע מעמיק ומקיף על ההתפתחויות, המגמות, המוצרים והשירותים השונים בתחומים השונים ועל כן היא אטרקטיבית מאד לקהלים המגוונים אליהם היא מיועדת.

2

השנה, אחת הקבוצות הבולטות בתערוכה הייתה משלחת ישראלית בחסותה של חברת הקוסמטיקה מאג'יריי שאיגדה כ-40 קוסמטיקאיות ורופאות עור. את הקבוצה הובילה ד"ר ג'ני שטיימן הרוח המקצועית בחברה. שטיימן מספרת כי הקבוצה השתלמה בתחומי הטיפוח והקוסמטיקה הסלונית, תוך חשיפה לטכנולוגיות ושיטות עבודה חדשות ורכיבים המהווים טרנדים עכשווים בעולם הקוסמטיקה המקצועית.

"חשוב היה למאג'יריי לצאת כקבוצה מקצועית גדולה ומאוחדת על מנת לגייס את המידע המקצועי העכשווי המקסימאלי לטובת העשרת הטיפול במכון וליישר קו עם המגמות החדשות בענף" מציינת ד"ר שטיימן

5

קשה היה לפספס את הקבוצה שהייתה מאובזרת בתיקי-גב, בקבוקי מים רב פעמיים ומטריות הנושאות את שם המותג מאג'יריי, שאף דאגה לסלפי קבוצתי בכל רחבי התערוכה. את הביקור הן סיימו בביקור באתרים תיירותיים נוספים כגון: מילאנו, פירנצה, סיינה, מגדל פיזה ועוד, וכיאה למומחיות בטיפוח וביוטי הן נהנו במהלך שהייתן באיטליה מפינוקי ספא, סאונות, טבילה בג'קוזי, רחצה במים טרמליים והרצאות בנושא שימוש בצמחי מרפא בפורמולות קוסמטיקה ותרומתם לעור. הן לא פסחו כמובן על הצד הקולינארי המשובח שארץ המגף מציעה לצד היין הידוע מחבל טוסקנה הקסום.

6

3

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.