כיצד השפיע טיפול האנטי אייג'ינג של מד-אופ על אברי גלעד?

איש הטלוויזיה והרדיו והמנחה של תכנית הבוקר בערוץ 13, אברי גלעד עבר בשידור חי טיפול להטפחת קמטים בתכנית "העולם הבוקר" – טיפול אנטי אייג'ינג של חברת מד-אופ טכנולוגיות.

בחברת מד-אופ טכנולוגיות, מאמינים שאין טוב ממראה עיניים. זו כנראה הסיבה שהציעו לאנשי תוכנית הבוקר של רשת, לבצע בשידור חי טיפול אנטי אייג'ינג על פניו של אחד המנחים או אחת המנחות. מי שהרים את הכפפה היה המנחה הוותיק והמוערך אברי גלעד, שזכה לטיפול בלייב על ידי המכשור החדשני של חברת מד-אופ, לעיני הצופים בבית.

מה היו התוצאות וכיצד נראה אברי גלעד לפני ואחרי? צפו בלינק המצורף ותוכלו לראות בעצמכם כיצד השפיע טיפול האנטי-אייג'ינג על פניו. מומלץ לצפות בקטע הוידאו עד סופו.

חברת מד-אופ MED-OP אסתטיק טכנולוגיה מתמחה בפיתוח ויישום של טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטיפולים האסתטיים. החברה פועלת למעלה מ-30 שנה ומספקת מענה קליני נרחב בתחום האסתטיקה,ה סרת שיער וטיפולי אנטי אייג'ינג. לדוגמא: הסרת שיער על-ידי מכשיר ה- Twinlight RF Flash, מיצוק, הרמת טונוס, מתיחה – יתבצע ע"י מכשיר ה-Twinlight RF / Twinlight RF Flash / Twinlight RF Wrinkles. צמצום עומק הקמט – יתבצע ע"י מכשיר ה- Twinlight RF Wrinkles. עיסוי לימפתי והמרצה, הצרת היקפים, חיטוב, ומיצוק, המסת שומנים רכים, טיפול וטשטוש של סימני מתיחה וסימני צלוליט, כגון למשל לאחר הריונות או כתוצאה מדיאטה משמעותית – יתבצע ע"י מכשיר ה- Twinlight RF / Twinlight RF Flash / Twinlight RF Wrinkles. העלמת נימי דם (קופרוז), הסרה של נגעי עור, סרחי עור ויבלות ויראליות (SKIN TAG) – ע"י מכשיר ה-Twinlight RF Wrinkles.

med-op-morning-show

לפני ואחרי הטיפול. צילום מסך, ערוץ 13

med-op-morning-show3

במהלך הטיפול. צילום מסך, ערוץ 13

med-op-morning-show2

אברי גלעד במהלך הטיפול. צילום מסך, ערוץ 13

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.