קולקציית קיץ 2017 של CND מציגה קצב קובני

מותג הציפורניים המוביל CND מציג קולקציה חדשה, קצבית וסוחפת לקיץ 2017 בהשראה אקזוטית ובהשפעה פרחונית מהדפסי בדים פרחוניים המאפיינים את קובה וצורות גיאומטריות חדות, המזכירות אמנות שבטית.

לא פחות מ-55 שנה של מלחמה קרה בין המעצמה הגדולה בעולם לבין המדינה הקטנה שבים הקאריבי הגיעו לסיומן ב-20 ביולי 2015 וחידוש היחסים עם ארה"ב הוליד פריחה אומנותית רבה בקובה. חידוש היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות הוביל לפתיחת שערי הברזל של קובה לאזרחים אמריקאים ומאז כינון היחסים עם אמריקה רבים מבקשים לבקר בקובה וליהנות מהאווירה המיוחדת שלה. לא מעט תיירים מגיעים אליה בשל הסצנה המוזיקלית החזקה שבה ובהתאמה, זינקה תעשיית האופנה על היעד האקזוטי החדש, הציבה את המוזיקה הקובנית בשילוב עם שמחת החיים הטבעית של התושבים, והסגגנוניות שמאפיינת את כהשראה מרכזית רבים.

Cuban-mani1מניקור-קובני-של-

מניקור קובני לפי CND

המותג האמריקאי למוצרי לק וציפורניים, CND, אינו מתעלם מהשתלטותה של תעשיית האופנה על קובה והוא צועד אחר מותגי אופנה מובילים שכבר בקולקציות שלהם דימוי של יעד סקסי חושני ואקזוטי (וראסצ'ה, טרייסי ריס, מת'יו ווילאימסון) ובמיוחד לקיץ 2017 הוא השיק את  קולקציית RHYTHM & HEAT שנוצרה כאמור בהשראת קובה וסגנונות המוזיקה הצבעוניים, התוססים, הדינאמיים והאנרגתיים שלה.

קיץ-2017-CND

השראה קובנית סוחפת CND

מה זה בעצם מניקור קובני?

כיאה להשראה ולניחוח החושני והצבעוני העולה מרחובותיה של הבירה הקובנית, גם קולקציית הלק החדשה, צבעונית ועשירה, כזאת המכתבת עם תמונות מוכרות ממועדוני סלסה. ההשראה – קובה האקזוטית: מוזיקה סוחפת, חופים שטופי שמש, השפעה פרחונית אקזוטית בהשראת הדפסי בדים פרחוניים המאפיינים את המקום וצורות גיאומטריות חדות, המזכירות אמנות שבטית. הייחודיות: מניקור קובני – שימוש ביותר מגוון לק אחד על הציפורן ובשילוב של צבעים מנוגדים ועוצמתיים גם בעיצובים קלאסיים המוכרים לנו מהעבר. הקולקציה: גוונים עוצמתיים של לקים הזכו לשמות המתכתבים באופן הרמוני עם הווי המקום.

שמות הלקים בקולקציית מניקור קובני של CND

קולקציית-לקים-קיץ-2017--CND

קולקציית CND – מניקור קובני

ירוק בהיר ומתקתק זכה לכינוי – קנה סוכר – Sugarcane
אדום לוהט ואנרגטי נקרא – קצב הממבו – Mambo Beat
כתמתם בהיר ורך זכה לשם – צדפים בחול – Shells in the Sand
אדום בורדו  בשל ועסיסי קטף את השם – גויאבה בשלה – Ripe Guava
ירוק עמוק ונוכח נקרא על שם  צמרות הדקלים – דקל דקו – Palm Deco
גוון עוצמתי של הים הקריבי הוא –  מתז של כחול ירוק – Splash of Teal

כל הגוונים המוצעים בסדרת הלקים VINYLUX מוצעים גם כלק ג'ל מקצועי Shellac המיועד למכוני הציפורניים המקצועיים, למניקורסטיות ולפדיקוריסטיות.

מניקור-קובני-של-CND-לקיץ-20

מניקור קובני של CND

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.