AHAVA מציגים סדרת טיפוח עם פטנט המשמש כמגן ביולוגי פעיל

סדרת הטיפוח החדשה פותחה במטרה להגן על העור מפני נזקי הזיהום האורבני המאתגרים אותו מידי יום, להמריץ עור עייף ולטעון אותו באנרגיה ולהעניק לעור חיוניות וזוהר בזמן אמת. בסדרה 4 מוצרים עם OsmoGuard™, פטנט בלעדי ל-AHAVA.

Mineral-Radiance-AHAVA-2

Mineral Radiance AHAVA

זיהום סביבתי – המחלה של המאה

מסקרים שונים עולה כי ירידה ברמת האנרגיה של העור, סימני עייפות, גוון עור עמום וחסר זוהר מטרידים את הצרכנים של היום, המרגישים כי זהו המחיר שהעור "משלם" על אורח חיים עמוס וקדחתני וסביבה אורבנית מזהמת. השמש וגורמי לחץ סביבתיים מחלישים את ההגנות של העור גורמים לתאים לאבד את היכולת שלהם לייצר אנרגיה, ולהאט את תהליך ההתחדשות שלהם.

זיהום אויר משמעו חדירה של מזהמים לסביבת המחייה הטבעית שלנו. זהו מצב כולל שבו לאוויר נוספים חומרים כימיים וביולוגיים שאינם נכללים בהרכבו הטבעי, ושחומרים אלה תוקפים את העור, פוגעים בבריאות, מייצרים רדיקלים חופשיים, גורמים לדלקות, אלרגיות, ונזק ל-DNA התאי. מתקפות רבות, יותר ממה שהעור יכול לשאת. במרבית הערים בעולם איכות האוויר נמוכה ממה שנחשב בריא והזיהום הולך וגובר. חלקיקי זיהום האוויר מהווים גורם ישיר להזדקנותו המוקדמת של העור. בהתאם לכך גוברת הדרישה למוצרים המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי סביבה ותומכים בחידוש האנרגיה.

הצרכנים בישראל לא מודעים להיקף השפעת הזיהום

מחקר צרכנים שערכנו בישראל   מצביע על כך שקיימת מודעות חלקית לגבי השפעת נזקי הזיהום על העור, אך עוד לא מודעים להיקפה.
–    כאשר נשאלו בסוגית הנזק לעור, 2 מתוך 3 ישראלים ידעו שקיימת השפעה כלשהי, אך לא ידעו להגדיר אותה.
–    3\1 מהנשאלים הודו שאין להם מושג מהם נזקי זיהום האוויר.
–    למחצית מהנשאלים יש הבנה בסיסית בנושא, אבל רק12% מהם ציינו את ההשפעה של זיהום האוויר על הזדקנות העור.
–    כל הנשאלים הביעו רצון אמיתי להשכיל ולדעת יותר בנושא.

Mineral-Radiance-AHAVA-logo

logo AHAVA

OsmoGuard™, הפטנט הבלעדי ל-AHAVA

כל אחד ממוצרי הסדרה מועשר ב- ™OsmoGuard , פטנט בלעדי שלAHAVA  המשמש כמגן ביולוגי פעיל של העור מפני זיהום עירוני וסביבתי, עשן, חלקיקי פיח, אובך, מזהמים, אבק, לכלוך, אוזון ומזיקים התוקפים את העור ומשווים לו מראה עמום, חסר זוהר ומבוגר מכפי גילו. לעור הזקוק לאנרגיה וטעינה מחודשת של זוהר, הנוסחה המתקדמת של Mineral Radiance מכילה את רכיב ה-™OsmoGuard  המוגן בפטנט, שילוב תמצית ה- Osmoter™ הבלעדית ל-AHAVA עם המרכיב הפעיל PolluStop™, להגנה מוגברת של העור מפני נזקי זיהום האוויר. הנוסחה פועלת בהרמוניה עם העור כדי לשפר את מראהו ותפקודו – משקמת אותו עם אנרגיה חיונית למראה זוהר ובריא.

"המוצרים בסדרת  Mineral Radiance מעניקים לעור הזקוק לכך תמריץ של אנרגיה וזוהר, עם נוסחה המספקת הגנה מפני גורמי זיהום מזיקים דוגמת ערפיח, עשן וחלקיקים מזיקים נוספים הנישאים באוויר, הידועים כגורמים להזדקנות מוקדמת של העור." אמר ברק אורנשטיין, סמנכ"ל השיווק של AHAVA מעבדות ים המלח.

Mineral-Radiance-AHAVA-4

Mineral Radiance – AHAVA

Signaline S™  – המרכיב המרכזי ביצירת אנרגיה ורוגע עבור העור

תמצית בוטנית המופקת משעוות חוחובה (Simmondsia chinensis) ומתמציות שמן זית (europaea Olea). היעילות יוצאת הדופן של Signaline S™  נובעת מההרכב המקורי הליפופילי שלה. Signaline S™  הוכחה כממריצה את האנרגיה בתאי עור אנושיים (בבדיקות אין-ויטרו), כמאיצת אנזימי איתות וכמעודדת התחדשות של האפידרמיס ושל העור. בשילוב עם Osmoter™,  תמצית ה- Signaline S™ מרגיעה את העור ומפחיתה גירוי הנגרם על ידי מזהמים.

Venuceane™ – הגנה + ניקוי רעלים

מנקה רעלים עוצמתי המדמה את ההגנה הטבעית של העור מפני נזקי השמש. Venuceane™ הוא דור חדש של הגנה רחבה, פעילה מפני קרינת השמש. (מרכיב זה קיים מסכה ובקרם לילה).

ג'ל ניקוי מינרלי ממריץ זוהר 100 מ"ל  Mineral Radiance Cleansing Gel

תכשיר ניקוי נטול שומן ונטול סולפט המטהר את העור ומנטרל בעדינות גורמי גירוי חיצוניים, לעור זוהר, רגוע ורענן. מועשר
ב-  OsmoGuard™, מגן על העור מפני זיהום אורבני. מכיל שמן חוחובה ו-Signaline S™, הממריץ את העור בזמן הניקוי –
מנקה את העור ביסודיות ואינו מותיר דבר מלבד ניצוץ של זוהר רענן.

מסכת DETOX בוץ מינרלית 100 מ"ל Instant Detox Mud Mask

פתרון אנטי-זיהום מיידי. מועשר ב- OsmoGuard™, טיפול עשיר במינרלים זה עם בוץ מים המלח מחזק את העור מפני זיהום אורבני. בתוך 2 דקות בלבד, Instant Detox Mud Mask מרככת, מטהרת ומרגיעה את העור, מעדנת קמטים ומגנה על הרעננות הזוהר של העור. מכילה Venuceane™, המגביר את פעילות הטיהור הטבעית של העור.

קרם יום ממריץ זוהר SPF15 100 מ"ל Energizing Day Cream UVA/UVB/IR

הממריץ היומי של העור. קרם ממריץ זה משקם את הזוהר של העור ומחדיר לו אנרגיה. Osmoter™  ו- Signaline S™ המוגנים בפטנט של AHAVA, בנוסף למינרלים פעילים, פועלים באופן מתואם כדי להגביר את האנרגיה של תאי העור, להמריץ זוהר ולהעניק לעור רוגע ובריאות. מועשר ב- OsmoGuard™, הוא מגן על העור מפני זיהום, קרינה אולטרה-סגולה ואינפרא אדומה.

קרם לילה להפגת מתחים 50 מ"ל Overnight De-Stressing Cream

מחדש הנעורים הלילי של העור. קרם מרגיע זה מחדיר לעור תמריץ של לחות ואנרגיה מזינה, לשנת לילה נפלאה.  מועשר ב- OsmoGuardTM, הוא מסייע לתקן נזקים ולהרגיע את העור מפני מתח וזיהום יומיומי העלולים לגרום להזדקנות מוקדמת. מכיל VenuceaneTM, מרכיב מגן רב עוצמה הפועל בשינה, ומעניק לעור את המנוחה והרוגע לו הוא זקוק.

Mineral-Radiance-AHAVA-3

Mineral Radiance AHAVA – Cleansing Gel

Mineral-Radiance-AHAVA5

Mineral Radiance AHAVA – Day cream

Mineral-Radiance-AHAVA-1

Mineral Radiance by AHAVA

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.