חדש מבית Lancaster, קרם לחות לילה בסדרת 365 Skin Repair

חברת הקוסמטיקה Lancaster משיקה – קרם לחות לילה חדש בסדרת Lancaster 365 skin repair קרם לילה מרענן נעורים – Youth Memory Night Cream

בעידן ההיפר-תקשורת, מעבדות לנקסטר מציגה אלטרנטיבה לחיים ללא פשרות תוך כדי תנועה: קרם שיוצר אפקט של שנת לילה טובה עם טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לעור להתחדש באופן אופטימלי כאשר העור נמצא בשיא הקליטה שלו. לנקסטר משיקה כעת את קרם הלילה החדש – SKIN REPAIR Youth Memory Night Cream  – קרם לילה מרענן נעורים, שבו העור זוכה ל-7 שעות תיקון מואץ בלילה.

לנקסטר-סקין-ריפייר365-קרם-ל

לנקסטר סקין ריפייר 365 – קרם לילה

במסלול המהיר בו אנחנו חיים, העור צובר עייפות והגוף סובל מהרגלי תזונה ירודה. העור נמצא במרוץ על בסיס יומי. איך אנחנו יכולים להתמודד?

קרם הלחות ללילה של לנקסטר מציע פתרון

במשך למעלה מעשר שנים, מעבדות לנקסטר מצאו פתרון עם סרום 365, סרום מהפכני, ערבות לעתיד של עור מוגן מפני נזקים סביבתיים. הנוסחה שופרה ללא הרף וכיום נחשבת לטכנולוגיה שוברת שיא שמשלבת שיקום נזקים הנגרמים ל-DNA, הגנה מגורמי חמצון ולאחרונה מעבדות לנקסטר יצרו טכנולוגיה פורצת דרך בתחום האפגנטיקה ריענון ביטוי הגן, העור ניהנה ממראה צעיר וקורן לאורך זמן.

גם בשעות הערב, אנחנו לא משתחררים מהמתחים שמשפיעים על הגוף שלנו שתוצאותיו נראים על העור: למשל, אור כחול שהוא החלק הכי אנרגטי שאליו אנחנו נחשפים לאור מלאכותי שנפלט ממסכי טלוויזיה, מחשבים, טלפונים חכמים וכדומה גם בערב. אור שנתפס ברשתית העין לאורך זמן . אור כחול מפריע לייצור מלטונין, הורמון מפתח השולט בשינה. על פי מחקר אנטי אייג'ינג אחרון למדנו שאיכות השינה בהחלט משפיעה על העור שלנו. מעט שעות שינה מאיצים את קצב הזדקנות העור.

NIGHT-CREAM

מחסור בשעות שינה מאיץ את קצב הזדקנות העור. תמונה: יח"צ

פיתוח של לנקסטר על בסיס מחקרים

בעקבות המחקרים של מעבדות לנקסטר על קרינה ו- Visible Light והשפעתם על העור. הם הציבו למטרה לטפל בהשפעות של שעות השינה על איכות העור שלנו. שגרת הטיפוח החדשנית של 365 לערב היא מענה לחוסר שינה. סדרת 365 Repair מציעה תכנית מקיפה מבוקר עד ערב, 365 ימים בשנה  מתמקדת בנזקים הביולוגיים והסביבתיים שמאיצים את הזדקנות העור. סדרת 365 Repair נותנת לך 365 הזדמנויות, יומם ולילה, עורך יותר מוגן, יותר משוקם וצעיר לאורך זמן.

לנקסטר משיקה כעת את קרם הלילה החדש –  LANCASTER 365 SKIN REPAIR Youth Memory Night Cream
קרם לילה מרענן נעורים, עורך זוכה ל-7 שעות תיקון מואץ בלילה/

טכנולוגיה שמפחיתה את סימני חוסר השינה על העור

שקום העור לעומק עד רמת ה-DNA

מרכיב טבעי בפתוח ביוטכנולוגי מאיץ את התיקון הטבעי של ה-DNA. תמצית סויה מועשרת עם גליקופרוטאינים מעודדת יצור קולגן.

הגנה על ה-DNA עם קומפלקס מועשר בנוגדי חמצון

מעבדות לנקסטר פתחו קומפלקס נוגד חמצון בלעדי (פטנט רשום) תפוז מריר, אנג'ליקה, קפה ירוק, תה ירוק, פונוגמיה עם שילוב של רימונים ודובדבן טחון  שמגנים ביעילות על ה-DNA מפני רדיקלים חופשיים ונזקים נוספים.
התוצאה: הגנה כפולה ל-DNA בגרעין התא ולמיטכונדריה.

קומפלקס אפגנטיקה מאריך את הנעורים של העור

גישה חלוצית מבוססת על טכנולוגיות קודמות עם טכנולוגיית אפגנטיקה חדשה. אפגנטיקה חקר השפעת הסביבה על ביטוי הגן. מעבדות לנקסטר שילבו מרכיבים שעובדים בסנרגיה: תמצית אורז אדומה, יין אדום ותמצית תאי גזע מ-Plantain שמטפלים בגורם הגנטי.
התוצאה: ביטוי אופטימאלי של הגנים שמאפשר לעור לתפקד כמו עור צעיר

מלטונין קומפלקס

מלטונין הוא הורמון המופרש ע"י המוח, שולח מסרים שאומר לגוף שהוא צריך לישון. מלטונין מיוצר גם ע"י תאי העור ונחשב כנוגד חמצון מאוד גבוה. מעבדות לנקסטר פתחו קומפלקס מופק מעץ המימוזה שעליו נפתחים לאור יום ונסגרים בלילה. תמצית שמגנה על העור מפני גורמי חמצון, מעניקה אנרגיה חדשה לתאים.

LANCASTER-365

לנקסטר 365

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.