OPI משיקה את קולקציית FIJI בשיתוף מותג ג'ק קובה

אם רציתם לדעת מה הוא הלוק המושלם לחוף הים ולבריכה – השבוע השיק מותג OPI את קולקציית FIJI לאביב 2017 במסיבת בריכה מפוארת ובשיתוף מותג בגדי הים ג'ק קובה. היה לוהט!

ימים ראשונים לחודש מרץ הביאו איתם את הבשורה האופנתית ביותר מלבד קרני השמש בישראל – השקת קולקציית לקים חדשה, כל כולה למען עונת האביב מלאת גווני הפסטל! ההשקה בניצוחו של בריאן ליידן – מנכ"ל חברת ברייסון שיווק נציגת מותג הלקים המוביל  opi בישראל – של קולקציית האביב הרשמית – פיג'י –נערכה על גג מלון בוטיקי בתל אביב, על שפת הבריכה כשבאופק תמונה של קצה חוף הים.

פיג'י-OPI-ג'ק-קובה1

אחת הדוגמניות באירוע ההשקה – קולקציית פיג'י OPI. צילום: נמרוד ארונוב.

12 גווני אביב מרהיבים ומלאי השראה מאיי פיג'י החלומיים, עמדו לנגד עיני האורחים בהשקה שלא נראתה כמותה – כאשר לצידם התהלכו בתצוגה דוגמניות של קולקציית הקיץ של בגדי הים של המותג ג'ק קובה הבינלאומי. את התצוגה הציגה חנה עטיה, מדריכת OPI ישראל ולצידה מנכ"לית ג'ק קובה ישראל ג'ני קובה – יחד סיפרו על המניקור המתכתב בצורותיו הגאומטריות וגווניו הפורחים,  עם הדפסי בגדי הים וחיתוכיהם על הגוף.

מדי עונה, מותג הלקים העולמי Opi מקפיד על התעדכנות בגוונים חדשים והשקת קולקציות לצד צו האופנה, עם גוונים המתכתבים עם אחרון הטרנדים על המסלולים. הפעם על המפה איי פיג'י המרהיבים. אל השקת הקולקציות הוזמנו נשות אופנה וטיפוח מעולם התקשורת ומובילות דעת קהל ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל – לתצוגת אופנה קייצית שכללה עמדות מניקור למריחות גווני הקולקציה לבחירה, פרזנטציה ואווירת קיץ על החופים של פיג'י.

ההשראה הדומיננטית בקולקציה היא לא אחרת מ- Fiji ש-12 גווניה משקפים את חוויית האיים הקסומים המשרים שלווה ורוגע. גווני הקולקציה מלקטים לתוכם פנטזיה. נועזות. פראות של גוונים חזקים ושולטים בטבע. עוד בולטים עומקו של  הטבע הטרופי, גווני השקיעה, קווי המים עומקם וחיבורם לשמיים כאשר מי שמנצח על הכול זו פראות הצמחייה המשתלבת בחולות הנקיים. נכחו באירוע יחד עם האורחים מנכ"ל חברת ברייסון שיווקברייאן ליידן והסמנכ"ל מרטין קופר, יחד עם המדריכה הראשית של opi  בישראל – חנה עטיה, שפתחה את תצוגת הגוונים בקולקציה ופירטה על ההשראות לעונת החורף הקרבה.

פרלה-וג'ני-קובה-מנכליות-ג'ק

פרלה וג'ני קובה, מנכ"ליות ג'ק קובה יחד עם בראיין ליידן, מנכ"ל ברייסון שיווק. צילום: נמרוד ארונוב.

פיג'י-OPI-ג'ק-קובה2

השקעה גם בציפורניים. פיג'י OPI צילום: נמרוד ארונוב.

פיג'י-OPI-ג'ק-קובה3

לק תואם לבגדי הים. השקה משותפת של ג'ק קובה וברייסון שיווק. צילום: נמרוד ארונוב.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.