מקס פקטור | 10 דברים שאולי לא ידעתם על מותג האיפור המוביל

הנה כמה נתונים שכדאי לדעת על מותג האיפור המוביל מקס פקטור שהושק בשנית לאחרונה בישראל לאחר היעדרות ארוכה מהמדפים.

  1. חברת מקס פקטור נוסדה בתחילת המאה הקודמת ונושאת את שם מייסדה, במקור מקסימיליאן פקטורוביץ', אמריקאי ממוצא יהודי-פולני שלפני שהיגר לארצות הברית בשנת 1904.
  2. מקס פקטור מזוהה בעולם כמותג מקצועי ומוביל בזכות ההיסטוריה העשירה של המייסד מקס פקטור, ההקפדה על איכות בלתי מתפשרת ומוצרים מקצועיים, המשמשים מאפרים רבים בכל העולם.
  3. מקס פקטור נחשב לגדול מאפרי העל וממציא האיפור המודרני, היה זה שהגה את שם העצם make-up, ובין המצאותיו הרבות נמנים מוצרים רבים שאנו מכירים כיום כגון מסקרה שיוצאת מתוך טיובה, ריסים מלאכותיים, מייק אפ מוצק בתוך סטיק ועוד מוצרים רבים אחרים.
  4. מקס פקטור החל את דרכו המקצועית בשנת 1914 בלוס אנג'לס, שם זיהה את הפוטנציאל בתעשיית הקולנוע שהלכה והתבססה כהזדמנות עסקית והחל לייצר פאות ואיפור לפי הזמנה. עד מהרה הפך למפיץ העיקרי של חברות ייצור מובילות לאיפור תיאטרלי.
  5. במהלך הקריירה הענפה שלו איפר מקס פקטור את כוכבות הקולנוע הגדולות של אותה התקופה: מרלין מונרו, גלוריה סוונסון, מרי פיקפורד, ג'ין הארלו, בטי דיווידס, ג'ון קרופרד וג'ודי גרלנד. כשדאג להתאים לכל אחת ואחד מהם מראות איפור ייחודים וזוהרים שחקוקים בזיכרוננו עד היום.
  6. מותג האיפור חרט על דגלו את השילוב בין מקצועיות ומחירים נגישים ומציע קולקציות איפור הכוללת מגוון רחב של מוצרים החל ממייקאפים ופודרות ועד עפרונות שפתיים וצלליות בגוונים שמתכתבים עם הטרנדים המובילים של עולם האופנה.
  7. מותג מקס פקטור ידוע בבחירת פרזנטוריות מפורסמות שתמיד מסמלות את הדבר החם הבא בניהן: דוגמנית העל ג'יזל בונשיין, השחקנית ההוליוודית המצליחה ג'ווינת פלטרו, מדונה ועוד.
  8. רק לאחרונה הכריז המותג על הצטרפותה של דוגמנית העל ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט סטלה מקסוול להיות "הפנים" החדשות של המותג, מקסוול מצטרפת לפרזנטוריות הנוכחיות קנדיס סוונפול, גם היא מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט והדוגמנית ההולנדית ריאן טן האקן.
  9. בין מוצרי הדגל: מסקרה זוכת פרסים, FALSE LASH EFFECT MASCARA, פועלת להכפלת אורך ונפח הריסים, תוך הפרדה יסודית. מעניקה ריסים ארוכים מעובים ומעוגלים בצורה יוצאת דופן. מתאימה לעיניים רגישות.
  10. עם שגרירי המותג נמנית גם פאט מקגארת', אחת המאפרות המדוברות והמוערכות ביותר בעולם. מקגארת' אוחזת בתפקיד המנהלת האומנותית של המותג ונחשבת למי שהביאה את מוצרי החברה לשימושם של המאפרים מאחורי הקלעים במסלולי התצוגות הנחשבות בכל העולם.
מייסד-מקס-פקטור-איפור-מקצוע

מייסד מקס פקטור.

מקס-פקטור-ישראל-2

לוגו מקס פקטור

מקס-פקטור-ישראל

מוצרי מקס פקטור

מקס-פקטור-ישראל-3

מייסד מקס פקטור מאפר את כוכבות הוליווד

מקס-פקטור-ישראל-איפור

מראה איפור למותג מקס פקטור

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.