קמפיין שיווקי נוסף לביופור שמטרתו: יותר לקוחות לקוסמטיקאיות

חברת ביופור מקיימת בימים אלו פעילות נוספת לקידום מכירות שמטרתה להעשיר ולהגדיל את מספר הלקוחות במכוני הקוסמטיקה העובדים עם מוצרי ביופור. הפעילות מתקיימת על-ידי דיילות ובאמצעות חלוקת חומר פרסומי במספרות וחדרי כושר.

חברת ביופור משקיעה לא מעט משאבים בביצוע פעילויות שונות לקידום ושיווק הקוסמטיקאיות השייכות למשפחת ביופור. בכלל זה ניתן לראות מודעות המתפרסמות בעיתונות הארצית ובעיתונות המקצועית, פעילות שיווק אינטרנטית ואף קמפיין רדיו שקיימה החברה לאחרונה.

הפעילות הנוכחית לקידום הקוסמטיקאיות ולהבאת לקוחות נוספות לקליניקות המזוהות עם ביופור, פונה לקהל הקצה ומציעה ערכות יופי מתנה ואבחון חינם לעור הלקוחה. "מדובר בפעילות ארצית נוספת שביופור מקיימת לטובת לקוחותיה, הקוסמטיקאיות" מסבירה רונית שגב, מנכ"ל ביופור "מטרת הקמפיין, לצד הגדלת החשיפה למותג היא בראש ובראשונה להביא עוד לקוחות סופיות לקהל הקוסמטיקאיות שלנו. הזירות שבהן בחרנו הפעם לבצע את הפעילות הן מספרות, חדרי כושר וסניפים של רשת סטודיו C."

רונית-שגב-ביופור-פרופאשן3

פעילות דיילות של ביופור בסניפי סטודיו C

כרטיסי הטבה המציעים ללקוחות אבחון עור חינם וערכת יופי מתנה

"אנו מציבים סטנדים במקומות המזוהים עם טיפוח ושמירה על הגוף, מספרות, חדרי כושר וסניפים של רשת סטודיו C. הסטנדים מציעים ללקוחות כרטיסי הטבה המעניקים להם אבחון עור חינם ובנוסף ערכת יופי מתנה, למי שמציגה את הכרטיס בפני הקוסמטיקאית. ערכות היופי מחולקות לקוסמטיקאיות המשתתפות בפעילות הקד"מ, ללא תשלום מביופור" מפרטת רונית שגב את שלבי הקמפיין "המטרה היא להזרים קהל חדש למכוני הקוסמטיקה, המגיעות בכדי לקבל ערכה חינם וליהנות מאבחון עור, ליצור אצלן חוויה ראשונית איכותית וחיובית ולאפשר לקוסמטיקאית להמשיך משם את הקשר עם כל לקוחה ולקוחה."

"מדובר לא רק בכרטיסי הטבה: גם פוסטרים של ביופור נתלים בנקודות החלוקה ודיילות של ביופור מגיעות אישית לכל נקודה ומסבירות לקהל את ההטבות הגלומות בכרטיסים שהן מקבלות, מוסרות להן את כרטיסי ההטבה באופן אישי ומעודדות אותן לאינטראקציה עם קוסמטיקאית של ביופור" מוסיפה שגב. "פעילות הקד"מ מסוג זה מתבצעת אחת לשנה לצד קמפיינים פרסומיים נוספים שתומכים בעבודת הקוסמטיקאית מתוך הבנה שלנו בביופור, שלא מספיק לקדם מצוינות רק בידע המקצועי של הקוסמטיקאית, כפי שאנו עושים לאורך כל השנה, אלא גם לחזק את הצד השיווקי ולתמוך כמה שאפשר בלקוחותינו הנאמנות".

רונית-שגב-ביופור-פרופאשן

ערכת יופי מתנה – שוברי ההטבה של ביופור

רונית-שגב-ביופור-ערכת-יופי-

פעילות קד"מ של ביופור במספרות

רונית-שגב-ביופור-פרופאשן6

חלוקה ללקוחות הקצה במטרה להביא לקוחות נוספות לקוסמטיקאיות

רונית-שגב-ביופור-יופי-פרופא

דיילת של ביופור מחלקת כרטיסי הבטה ללקוחות סטודיו C

רונית-שגב-ביופור-פרופאשן2

פרסום של ביופור בחדר הכושר זאוס ברמת-גן

רונית-שגב-ביופור-פרופאשן8

ביופור – תומכים בקוסמטיקאיות בקמפיינים פרסומיים כל השנה

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.