סטייג'קולור: עיבוי הגבה והשלמתה לצורה הרצויה

בשונה ממריחת ליפסטיק או שימוש בקונסילר, מייק אפ ושאר מוצרי האיפור שאליהם כבר התרגלנו, הטיפול בגבות שלנו שונה וייחודי ולכן יש חשיבות רבה לדרך שבה נשלים את המראה הכללי, ביצירת גבות המתאימות למבנה הפנים ולמראה הרצוי. מאידך, יש פעמים רבות שהפער שבין הרצוי למצוי מצריך יותר יצירתיות ומעט ידע כיצד לפתור בעיות של דלילות, בהירות של השערות בגבה ואפילו תיקון מריטה לא נכונה או מוגזמת. במקרה שכזה, יש להשתמש בעפרון גבות, בגוון הנכון ובאופן שישווה לגבות מראה טבעי ככל האפשר, מלא במידה הרצויה ועם זאת לא עבה מדי.

מאת ליאה וייזר

הגבות תוחמות את הפרצוף, מדגישות או מטשטשות את מבנה הפנים, מעניקות מסגרת ומייצרות את הבאלאנס הרצוי כל כך ביצירת האיפור לפנייך.על המדפים ניתן למצוא מגוון עפרונות המשמשים לצורך הדגשת הגבות והשלמתן במקרים של דלילות ובהירות שהם הבעיות הנפוצות ביותר. חשוב מאוד לא להשתמש בעפרון שלא נועד למטרה של עיצוב הגבות. תוחם שפתיים או עפרון אחר עלול לעשות עבודה גרועה ואף לגרום למראה "מצחיק" במיוחד אם אופן הנחתו אינה כשל עפרון גבות המיועד לכך. חשוב שלא ישארו "עקבות" מוגזמים של צבע, שומניות מיותרת ושבאופן כללי, לא יבלוט השימוש שעשינו בעפרון הגבות להשלמתן ותיקון צורתן. שימוש בעפרון לא מתאים עלול להוביל לתוצאה שכזו.

ליאה-וייזר-MasterPiece

הגבות תוחמות את הפרצוף, מדגישות או מטשטשות את מבנה הפנים. צילום: יח"צ סטייג'קולור

באופן אישי, לביצוע המשימה, אני ממליצה להשתמש בשני מוצרים ספציפיים, מקצועיים במיוחד ושיוצרו תוך שימוש בניסיון עתיר שנים של מאפרים מקצועיים מרחבי העולם כולו. עפרון פיגמנטי לעיצוב הגבות של חברת סטייג'קולור הגרמנית, מותג האיפור ההיפואלרגני, הוא דוגמא למוצר שכזה: ה- eyebrow definer של סטייג'קולור מתאים את עצמו לגוון שיערך ועורך. בשלב הראשון נשתמש בעפרון הגבות ליצירת הגבות המשורטטות בצורה המבוקשת. חשוב מאוד לא להגזים ולהישאר נאמנים למבנה הפיזיולוגי הבסיסי של הגבה. בכל, מקרה, הארכת הגבה לצדדים מהעין החוצה, חייבת להיות בקו ממשיך ולא ארוכה מדי. השלב השני הוא שימוש בסטיילר לעיצוב הגבות. ג'ל חסר צבע המעצב את שיערות הגבה בזהירות ובעדינות בעזרת המברשת שבקצהו. ה- perfect eyebrowstyler מעניק לצבע שהונח בעזרת העפרון, אורך חים ארוך יותר, מונע היעלמותו ומקבע במידה מסויימת את האיפור שיצרנו.

למי מכם המעוניינת ליצור גבות מדוייקות ומראה מהפנט וייחודי, תוכלו להשתמש בכלים המקצועיים שמציעה חברת האיפור הבינלאומית סטייג'קולור: קיט לעיצוב גבות הכולל אבקה בגוונים שונים לערבוב והתאמה לצבע הגבה. המוצר הינו היפואלרגני, נתון חשוב במיוחד שכן איזור הגבה קרוב מאוד לעין וחלילה לא נרצה לגרום לגירוי מיותר או לתחושת צריבה בהנחת איפור קרוב לעיניים. אחד היתרונות של מוצר מסוג זה הינו בהיותו מתאים גם כצללית במצב יבש וכתוחם עיניים במצב יבש. בנוסף, טיפ נוסף של מאפרות ותיקות ומנוסות: שימוש בשבלונות לעיצוב הגבה. קיימים כעשרה דגמים של שבלונות לעיצוב הגבה המשמשים גם באיפור יופי ואפילו באיפור קבוע.

Stagecolor-Eyebrow-ליאה-ויי

צבע לגבות ולריסים של סטייג' קולור מבית ליאה וייזר

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.