חוה זינגבוים וקבוצת אסתי לאודר בשת"פ להכשרת מאפרים ויועצי יופי

חוה זינגבוים תשתף פעולה עם קבוצת החברות אסתי לאודר, להכשרת דור חדש המתמחה גם באיפור וגם בטיפוח העור. במסגרת המיזם המשותף – "אקדמיה בינלאומית לאיפור", יוכשר דור חדש של מאפרים ויועצי יופי, שילמדו גם איפור וגם את תורת העור בצורה מעמיקה. יועצי היופי ידעו לאפר ואילו המאפרים ידעו לאבחן סוגי עור ולהתאים לכל סוג עור ולכל צורך את מוצרי האיפור המתאימים, גם מבחינה פרא-רפואית ומתוך ראייה של בריאות וטיפוח העור.

שיתוף פעולה ראשון מסוגו יוצא לדרך: חוה זינגבוים חוברת לקבוצת החברות אסתי לאודר ויחד יקימו את האקדמיה הבינלאומית לאיפור. שיתוף הפעולה נותן למעשה מענה ראשון מסוגו, גם בקנה מידה עולמי לוואקום הקיים בשוק לאורך שנים. לראשונה יוכשר הדור הבא של המאפרים ושל יועצי היופי, שיהיה בקיא בשתי דיסציפלינות: גם איפור וגם הבנת העור.

חוה-זינגבוים-אסתי-לאודר3

חוה זינגבוים ואורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר עם סיוון קליין ונטע גרטי. צילום רפי דלויה

לדברי אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל "כחברה, המובילה את תחום הקוסמטיקה בעולם ובארץ וכמי שמחויבת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב ביותר, החלטנו להכשיר עובדים ולהפוך אותם לאמנים גם בתחום האיפור וגם בתחום טיפוח העור. עובדים אלו יוכשרו לעבודה  גם בנקודות המכירה בפארמים וגם בחנויות האיפור המקצועיות שלנו כמו מאק ובובי בראון".

על-פי החזון של האקדמיה החדשה, הבוגרים ילמדו גם את השיטות והסודות של מותגי האיפור העולמיים, אך גם את "הכימיה של העור", במטרה להפוך לסמכות מקצועית עליונה בכל הקשור באיפור המתחשב ומתבצע רק לאחר אבחון העור ומתוך ראייה של בריאות וטיפוח העור. פרופיל המאפר ויועצת היופי יהיה קרוב לפרופיל של אמן, המבין ומחבר Skin עם Make-up.

לדברי רווח, שיתוף הפעולה עם חוה זינגבוים יכלול בעתיד גם את כל יועצות היופי העובדות כבר בחברה. הכוונה היא שגם הן תלמדנה את סודות העור לצד שיעורי איפור וכך יועמדו יועצות בנקודות המכירה, בעלות ידע נרחב שיוכל להעניק את השרות הטוב ביותר ללקוחות.

חוה-זינגבוים-אסתי-לאודר2

האקדמיה הבינלאומית לאיפור של חוה זינגבוים. שיתוף פעולה ראשון מסוגו. צילום: יח"צ

לדברי חוה זינגבוים, האקדמיה תקים מערך לימודים ייחודי, בו ילמדו איפור מקצועי בפיקוח התמ"ת/משרד הכלכלה, בשיתוף עם המותגים הבינלאומיים של קבוצת החברות אסתי לאודר: אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון וסמאשבוקס. תוכנית הלימודים תכלול, כאמור, גם לימודי תורת העור בצורה מעמיקה לצד הכימיה של מוצרי האיפור ותעניק ידע רב המשלים את יכולת האבחון של המאפרים.

לתוך מערך לימודים זה, ייושמו הדרכות ממדריכי האיפור של כל מותגי קבוצת החברות, שיתרמו לסילבוס הנלמד את פילוסופיות המותגים יחד עם הדרכת טכניקות האיפור המיוחדות של כל מותג, כך שבסופו של מסלול הלימודים ייצא כל תלמיד עם ראייה כוללת (כולל לימודי העור) ובינלאומית (מותגי האיפור של אסתי לאודר) של תחום האיפור.

בנוסף, כחלק מסילבוס הקורס יועמקו נושאים רבים, ביניהם: טיפוח וסטיילינג אישי (נראות המאפר), היגיינה, פתיחת העסק, ניהולו ושיווקו, טקטיקות בהתנגדויות מכירה, הכנת התלמידים להשתלבות בעולם המקצוע, עם התמחויות: כלות, הפקות אופנה, טלוויזיה ועוד.

חוה-זינגבוים-אסתי-לאודר1

אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון וסמאשבוקס

לדברי אורן רווח, המאפרים שיוכשרו באקדמיה הבינלאומית לאיפור, יהוו את חוד החנית של הענף. הם יוכשרו לקריירה של מאפר, שיוכל להשתלב גם בעבודה תחת אחד המותגים הבינלאומיים בקבוצת החברות, בשילוב ידע מתחום לימודי תורת העור. סטנדרט הלימודים הגבוה יקנה למאפר יכולת הבנה ואבחון נכונים במקצוע שירכוש.

התמקצעות זו אצל המאפרים תשדרג את המקצוע כולו ותעלה את רמת המוטיבציה של קהלים חדשים להיכנס לתחום האיפור. מהמהלך צפוי להרוויח גם הצרכן הסופי: אנשי המקצוע שיוכשרו באקדמיה יהיו מקצועיים ובעלי ראייה בינלאומית של כל סגנונות וטכניקות האיפור, כולל הבנה טובה יותר של צרכי העור.

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.