אוברנייט רטינול ריפייר של דרמלוג׳יקה: לטיפול בסימני הזדקנות מוקדמת בעור

דרמלוג'יקה גאה להציג: overnight retinol repair רטינול טיפולי פרא-רפואי, במינון אישי לעצירה ושיקום של סימני הזדקנות מוקדמת בעור.

אוברנייט רטינול ריפייר של דרמלוג׳יקה הינו טיפול פרא-רפואי בסימני הזדקנות מוקדמת בעור. זהו קרם מתקדם המכיל רטינול פעיל במבנה של מיקרו-אנקפסולציה לשחרור מושהה בשכבות העור בדומה לתרופות, להבטחת תוצאות טיפוליות מקסימליות. תכשיר מתקדם זה מכיל ויטמין C יציב, פפטיידים וקומפלקס פעיל של תרכובת נחושת וחומצות אמינו שהוכח באופן מדעי כבעל השפעה ביולוגית על העור. אוברנייט רטינול ריפייר משפר את מיצוק העור ומסייע בהפחתת קמטים, פיגמנטציה וגוון לא אחיד בעור אוברנייט רטינול ריפייר מגיע ביחד עם קרם מיוחד Buffer Cream המסייע לעור להסתגל לטיפול ברטינול הפעיל.

אובר-נייט-רטינול-דרמלוגיקה

אוברנייט רטינול ריפייר של דרמלוג׳יקה – טיפול פרא-רפואי בסימני הזדקנות מוקדמת בעור.

אוברנייט רטינול ריפייר מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת של מיקרו-אנקפסולציה המבטיחה מקסימום פעילות של הרטינול הפעיל בתכשיר. טכנולוגיה מתקדמת זו מגנה על המולקולה של הרטינול הפעיל מפני הרס המתרחש לעיתים קרובות בתכשירים המכילים רטינול. כשמורחים את התכשיר על העור, הרטינול הפעיל, הנמצא בתוך קפסולה מיקרוסקופית רב שכבתית, משתחרר לאורך זמן בעומק העור ומאפשר תוצאות טיפוליות דרמטיות. התכשיר גם יוצר מעטה הגנה מיוחד ובלתי נראה על העור המונע איבוד לחות.

הפורמולה העוצמתית של אוברנייט רטינול ריפייר מכילה קומפלקס מיוחד של מרכיבים פעילים הפועלים יחד לצימצום התהליכים הביוכימיים הגורמים להופעתם של סימני הזדקנות מוקדמת בעור. %0.5 רטינול פעיל מאוד במיקרו-קפסוצליה מסייע בייצור מוגבר של סיבי קולאגן בעור למיצוק נראה לעין והחלקה של העור. סודיום אסקורביל פוספאט ויטמין C מאיץ סינטזה של קולאגן ומצמצם פיגמנטציה וגוון לא אחיד בעור. פלמיטול טריפפטייד 5 ופפטייד TAUT אחראי לייצור מוגבר של סיבי קולאגן, מיצוק והענקת גוון אחיד לעור. קומפלקס פעיל של תרכובת נחושת וחומצות אמינו הוכח מדעית להפחתה של קמטוטים ושיפור מיצוק העור. סרמידים וסוכרים שונים ליחוח העור והגנה על העור מפני איבוד פנימי של לחות, מסייעים בריכוך קמטוטים. לבנדר ומרכיבים אנטיאוקסידנטיים מסייעים בהרגעה של עור רגיש ומגורה.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.