ליצ'י קראש: גוון הלק שהוא גם קז'ואל וגם אלגנטי

הוא לא כתום ולא אדום, חלק אוהבים לכנות אותו בשם 'כתמתם' אבל האמת שהיא שמדובר בגוון ייחודי אי-שם באמצע. יש לו אפילו מבטא חושני שנדמה כאילו הוא ברזילאי (למרות שבמקור הוא מדרום סין). תכירו את הגוון שמשגע את גזרת הלק העולמית – צבע הליצ'י.

מדובר בפרי שמי שמעולם לא נתקל בו יחשוב בראשונה כי הוא מוזר: הוא עטוי מעין שריון די קשיח מבחוץ ומבפנים הוא דווקא לח ורטוב, מעין מרקם ג'לי שכזה. הגוון של הליצ'י הוא סוג של כתמתם עם נגיעות ורדרדות והבלחות אדמדמות. למרות שהוא כבר גדל גם בישראל (באיזורים מסויימים ברחבי הארץ, שכן הסביבה הטבעית לגידולו היא אקלים טרופי חם) הוא עדיין נתפס כ"שחקן זר" במטבח הישראלי. לעומת זאת, הגוון של הפרי הטרופי הזה הפך לגוון האולטימטיבי והמרענן הרשמי של הקיץ הישראלי, בקהילת חובבות הלק.

ליצי-לק2

גוון הליצ'י – הוא לא ורוד ולא כתמתם. הוא לא אדום ולא כתום. הוא ליצ'י.

יש כאלה שיאמרו עליו כי הוא מעורר אנרגיה מינית (אמנם הפסיפלורה הוא זה המכונה "פרי האהבה" אבל משום מה גם הליצ'י זוכה מדי פעם לכינוי הזה). עוד תכונות שמיוחסות לליצ'י, הן שהוא מעודד שאפתנות, מעיד על שמחת חיים ושצבעו הוא תקשורתי מאד. הוא מייצג את האנרגיה היצרית שלנו ומעודד אותנו להיפתח מבחינה חברתית ואינטימית.

פאשניסטיות יציינו בפניכן כי הוא מתאים לכל אחת (אל תאמינו לזה, כי כמעט ואין דבר כזה "מתאים לכל אחת"). נסייג ונאמר כי הוא ללא ספק גוון משתלב, הרמוני וידידותי כמעט עם כל צבע והוא שייך לקבוצת הגוונים המאירים. בדיוק כמו אותם פריטי אופנה או אקססוריז המאבזרים אותנו ומעניקים לנו תחושה של פנסי תאורה קטנים מסביב להם.

ליצ'י בגזרת הלק – קז'ואל קליל ולא מתאמץ

גוון הליצ'י הוא מתמזג נפלא עם כל גוון עור מה שיוצר העדפה ראשונית בבחירתו. מתאים למראה קז'ואל קליל ולא מתאמץ ומנגד יוצר מראה אלגנטי, מטופח עם נגיעות נשיות מגונדרות מעט. בשל היותו מורכב מכמה גוונים של כתום, אדום ואפילו ורוד, כל גוון מתעצם ובא לידי ביטוי, כשהוא נמצא בסמיכות  לגוון עור מנוגד או הרמוני. לדוגמא, גוון עור שחום וכהה ייצור ניגודיות נפלאה עם גוון לק בדומה לליצ'י בהיר. לעומתו גוון עור בהיר יבלוט ויודגש בשימוש לק בגוון ליצ'י כהה כאשר הגוון הכתום דומיננטי ונוכח. (אתם מצליחים לעקוב אחי התיאוריה? אם כן, נמשיך…) גוון עור בז' בינוני יוכל ליהנות ממיזוג הרמוני, שלו ומקסים אשר ייצור מראה קלאסי והרמוני.

בקיץ 2016, מותגי הלק המובילים בחרו לתת לגוון הליצ'י ייצוג הולם כמעט בכל קולקציית לקים עדכנית המציעה במקביל גווני לק ג'ל תואמים. מנעד עצום של גווני ליצ'י מוצע לנו הקיץ ובעצם מאפשר לנו בחירה מגוונת מאד בפלטה עשירה של תת גוונים בדרגות כהות שונות. מה שנשאר לנו הוא לאחל שיהיה לנו קיץ טרופי, צבעוני וקצת פחות חם.

ליצי-לק

מותגי לק מובילים בצבע ליצ'י.

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.