ברק אינסופי על קצות הציפורניים: ברייסון שיווק משיקים את סדרת איניפניט שיין

אביב קיץ 2016 בגרסת Infinite Shine – ברייסון שיווק השיקו את קולקציות אביב וקיץ של סדרת הלק העמיד עם אפקט הג'ל של המותג  OPI

חברת ברייסון שיווק מציינת את תחילתו הרשמית של הקיץ בהשקת גרסה עמידה ויציבה מבית OPI. באירוע שנערך לאחרונה הושקו שתי קולקציות מסדרת הלק העמיד עם אפקט של ג'ל – Infinite Shine – של מותג הלקים OPI. שתי הסדרות הוצגו לראווה אל מול עשרות נשות תקשורת ומובילות דעת קהל בתחום הטיפוח והיופי,  במכון הציפורניים במרכז תל-אביב happy hour בבעלותו של עוזי ביאז. במהלך האירוע, הוצגו שלל הגוונים החדשים והאופנתיים לקיץ תוך הסבר על הפורמולה המעניינת של סדרת הלק העמיד ומה בעצם סגולותיו. את הפרזנטציה זכו האורחות לשמוע מפיה של חנה עטיה, המדריכה הראשית של OPI ישראל לצד מנכ"ל החברה, בריאן ליידן. לאחר שדובר על הטרנדים השונים, החל מהמרקמים ועד הגימורים או הגוונים, זכו הנוכחים להסבר גם על שלבי תהליך העבודה עם הסדרה הזו, תוך שכל אחת מהבנות גם נהנית ממריחת לק מקצועית על ידי מניקוריסטית במקום.

בריאן-ליידן-מנכל-opiיופי-

השקת אינפינט שיין למותג הציפורניים OPI

Infinite  Shine הושקה לפני כשנה ובשל ההצלחה המרבית של הפורמולה בעלת מספר מולקולות מונומר עמידות במיוחד- משיקה כל עונה קשת נוספת של גוונים עדכניים לעונה ולטרנד. גולת הכותרת העומדת מאחורי הסדרה הזו היא אפקט חיוניות, הברקה ועמידות, ללא צורך בתיקונים- ממש כמו ג'ל ובנוסף גם קלה למריחה והכי חשוב- הלק נשמר לאורך זמן. 8 גווני קולקציית האביב מתמצתים באופן מדהים את כל ניחוחות העונה האביבית: ורוד נועז ובוהק, גוון ורדרד רך ופסטלי, סגול חם, ירוק זית, גוון קורל קלאסי, כתום חלבי, גוון ניוד בגרסה אביבית וגוון תכלכל.

ייחודיות הפורמולה הבלעדית היא תרכובת מולקולות מונומר הנקשרות אחת בשנייה ברגע שמורחים עליהן את הגלוס הייעודי. תפקידו של הגלוס הייעודי הוא להקשות ולייבש את שכבת הלק והשלמתו יחד עם שכבת הבסיס תורמת להיצמדות החומרים באופן מושלם כך שיישאר עמיד ולא יתקלף.  לצורך הסרת הלק,  אין צורך לשייף או להמיס, והוא יורד בעזרת מסיר לק. תהליך השימוש קל ופשוט,  וכדי לקבל תוצאה זוהרת ומבריקה, יש לבצע 3 שלבים: מריחת שכבת פריימר, לק ושכבת גלוס עליונה.

חנה-עטיה-מדריכה-ראשית-OPI

Infinite Shine למותג הציפורניים OPI. חנה עטיה מדריכה ראשית.

בריאן-ליידן-מנכל-opi

Infinite Shine by OPI ISRAEL

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.