ביו סקלפצ'ר: שולפות ציפורניים בטבע הפראי של דרום אפריקה.

קבוצה של 15 מדריכות ישראליות של המותג ביו סקלפצ'ר ובראשן אורלית אוקוביץ', מנכ"לית החברה בישראל, השתתפו במהלך חודש מרץ בכנס בינלאומי של החברה. בין אירוח של 5 כוכבים להשתלמויות מקצועיות על חידושים וטכניקות והשקת סדרת EVO החדשה, הספיקו חברות הקבוצה גם ליהנות מהקסם הנפלא והטבע הפראי של דרום אפריקה.

המותג ביו סקלפצ'ר מאז ומעולם דגל בהדרכת טכנאיות הציפורניים כבסיס להצלחתו. "היכרות מעמיקה עם החומרים, שיטות העבודה, הטכניקות ושמירה על בריאותן של הלקוחות, כל אלה הם קווי היסוד שמנחים אותנו מהיום בו הוקמה החברה ואת הערכים הללו אנחנו מעבירים הלאה לכל אחת מהנציגות שלנו ברחבי העולם". את הדברים הללו אמרה אלמיין שולץ, מנכ"לית ביו סקלפצ'ר העולמית ומייסדת המותג בראיון מיוחד שהעניקה למגזין פרופאשן. ברוח הדברים הללו, מקיימת החברה מפגשי הדרכה בינלאומיים שמטרתם הכשרת המדריכות של המותג המגיעות מכל רחבי תבל לכנס ההדרכה.

ביוסקלפצ'ר-דרום-אפריקה11

משלחת ביו סקלפצ'ר בדרום אפריקה

בחודש מרץ האחרון, כנס המדריכות הבינלאומי של ביו סקלפצ'ר, נערך במדינת המוצא של המותג, דרום אפריקה. לכנס הצטרפה משלחת מכובדת ומוכשרת של 15 טכנאיות ביו סקלפצ'ר בכירות המשמשות כמדריכות החברה בישראל. בראש הקבוצה עמדה מנכ"לית ביו סקלפצ'ר ישראל ובעלת החברה, אורלית אוקוביץ', שמטה החברה בדרום אפריקה, מרגיש עבורה כבר כבית שני. למרות שישראל היא מדינה קטנה בגודלה, הנציגות הישראלית נחשבת לאחת החזקות בעולם, גם בתחום המקצועי וגם בתחום המכירות: ישראל דורגה בין החמש המובילות בעולם מבחינת מכירות של ביו סקלפצ'ר, ביחס לכמות האוכלוסיה, רבות בשל הפעילות האינטנסיבית של אוקוביץ' שמצעידה את המותג כבר למעלה מעשור.

הכנס המקצועי אירח מדריכות מ-33 המדינות בהן נמכר המותג ביו סקלפצ'ר. גולת הכותרת של הכנס היתה ללא ספק סדרת המוצרים החדשה EVO, שזכתה להתייחסות מיוחדת​. הסדרה הושקה לאחרונה בישראל וכבר הספיקה לצבור פופולריות ואהדה רבה בקרב טכנאיות הציפורניים. "הקהל הנאמן שלנו מבין היטב שביו סקלפצ'ר היא מילה נרדפת לאיכות ולכן זוכה הסדרה להצלחה רבה כבר בשלבים הראשונים של השקתה" מסבירה אורלית אוקוביץ'. "ההצלחה היא בזכות היכולות החדשות של הסדרה ובזכות בעלות המקצוע והלקוחות הנאמנות של מותג היוקרה ביו סקלפצ'ר, ששמות לעצמן בראש ובראשונה, בדיוק כמונו, את הידע המקצועי וההדרכה במקום הראשון והחיוני כל כך להצלחה".

ביוסקלפצ'ר-דרום-אפריקה6

חברות משלחת ביו סקלפצ'ר מקבלות הדרכה על המותג EVO

​חברות המשלחת זכו לאירוח מפנק 5 כוכבים. למי שמבקר בדרום אפריקה בפעם הראשונה, ללא ספק מדובר בחוויה יוצאת דופן. הכנס המקצועי נמשך חמישה ימים, בחווה פרטית, במרכז מדבריות אפריקה. המארחים ניצלו את ההזדמנות לפנק את האורחות ובין שיעור לשיעור מצאו הבנות גם זמן לסיורי שטח בטבע הפראי, צפייה בחיות בר בסביבתן הטבעית, פיקניק בגשם שוטף ועוד המון חוויות. הכנס הסתיים בנשף מסכות מלווה בריקודים, המון אלכוהול ופרסים יקרי ערך שהוענקו למקומות הראשונים. גם כאן ישראל הובילה ואת המקום הראשון קטפו צמד המדריכות התאומות ​מבאר שבע – חן ואושר. אחרי אינספור רגעים של אושר ואירוח כיד המלך, תוך שהן נהנות מחגיגת קניות בעיר, ליטופי אריות, מפגש עם ילידי המקום, הופעות ואפילו ביקור בעיר ההימורים "סאן סיטי", שבה המשלחת לארץ, עם ידע מקצועי ושלל חידושים, כשהן מבטיחות להצעיד קדימה את ענף הציפורניים ולהמשיך להוביל את תחום הג'ל לק.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.