מה באמת מחזק את הציפורניים שלנו?

מאת סימון דהאן שויקי.

אפשר לספור על יד אחת את אותן נשים שהתברכו בציפורניים חתוליות ארוכות ובריאות. תכלס, זה אמור להיות קליל, קצת שיוף, לק אופנתי, והופ.. יש לך ציפורניים מתוקתקות. אבל כולנו יודעות שלא כך הוא הדבר. לציפורניים חיים משלהן, וכאילו כדי לעשות לנו דווקא, הן נשברות, מתפצלות, מתקלפות, נסדקות, מצהיבות ובקיצור נראות לא משהו. הצילו! מה עושים?

מחזקים מבפנים

טוב, זו בטח לא הפעם הראשונה שאת שומעת את זה: הציפורניים הן שיקוף מדויק לכל מה שקורה בתוך הגוף שלך. סדקים והתפצלויות בציפורניים נגרמים בעיקר מתזונה לקויה, עישון, חוסר שתיה מספיקה ומחסור בויטמינים בי ו- די. כדי לחזק את הציפורניים מבפנים, שלבי בתפריט מזון עשיר בברזל, סידן, אבץ, ואשלגן .( ביצים, דגים, בשר, שקדים, טחינה, שומשום, חלווה, וירקות ירוקים. ) בהתייעצות עם איש מקצוע, ניתן לצרוך תוספים שונים כגון: סליציאה – תחליף לפירות וירקות, הבונה את התאים ואת רקמות החיבור, סידן – התורם לצמיחה בריאה וחזקה של ציפורניים, ביוטין ואבץ – התורמים להתעבות והתקשות של משטח הציפורן.

OPI_Nail-Envy_Strength

OPI nail envy Strengthener and Color – מחזק ציפורניים

מחזקים מבחוץ

הימנעות ככל שניתן ממגע עם כימיקלים אגרסיביים וחומרי ניקוי. ושימוש במחזק ציפורניים טיפולי, אשר ישמור על בריאות הציפורן ימנע את פריכותה ואת הסדקותה. איך תדעי באיזה מחזק ציפורניים לבחור? ראשית אל תתפתי למחיר הזול, שימוש במחזק שאינו איכותי יעשה בדיוק את הפעולה ההפוכה, ויגרום ללוחית הציפורן להפוך לרכה פריכה ושבירה .

OPI-Nail-Envy-

חזקי ציפורניים טיפוליים

המותג OPI מציע שש נוסחאות מותאמות אישית של מחזקי ציפורניים טיפוליים. לתוצאות טובות יש למרוח שתי שכבות, ולאחר מכן מידי יום שכבה נוספת.
Original Nail Envy
הנוסחא עם הכוח המרבי, מכילה חלבון חיטה וסידן ותורמת לגדילת ציפורניים קשות ארוכות וחזקות יותר, מונעת התקלפות והופכת גם את הציפורן הרכיכה ביותר לקשה.
Nail Envy Matte
הנוסחא עם הכוח המרבי אך בגימור מט וטבעי, המתאימה במיוחד לגברים או לציפורני הרגליים
Nail Envy Dry & Brittle
מחזק ציפורניים המכיל ויטמין סי וויטמין אי, ונוגדני חימצון, המסייעים לשמור על גמישות ומומלצים במיוחד לציפורניים יבשות הנוטות להישבר עם כל כיפוף קל והופך אותן לגמישות.
Nail Envy Sensitive & Peeling
מחזק ציפורניים עשיר באנטי-אוקסידנט ויטמין אי, נוגדני חימצון, שמן אגוז ואלוורה.  נטול פורמלדהייד, מעולה לציפורניים רגישות או מתפוררות שזקוקות לחיזוק והרגעה.
Nail Envy Soft & Thin
מחזק ציפורניים עם תוספת סידן , קלציום, המוסיף שכבת הגנה על ציפורניים רכות ודקות.
Nail Envy Maintenance
מחזק ציפורניים לשימוש מתמשך לאחר שכבר הושגה המטרה והציפורניים כבר בריאות וארוכות, מכיל את הנוסחא המאוזנת של חומרי חיזוק והגנה כדי לשמור על הציפורניים שלך במצב מעולה כל הזמן.

opi-StrengthColor_Display-

OPI Strength+Color Display

עם התפתחות עולם הציפורניים והמודעות לטיפוח הציפורניים הטבעיות, השיקה OPI  לאחרונה סדרת מחזקי ציפורניים חדשה המכילה את הפורמולות האהובות והמוכרות, בשילוב עם גווני הלקים האהובים והנמכרים ביותר בעולם, באותו בקבוק. כך תוכלו למצוא את מחזקי הציפורניים הטיפוליים של החברה בארבעה גוונים מדהימים שמתאימים לכל אחת:
Hawaiian Orchid – ורוד טרופי עם רמזים של אור סגול
Samoan Sand – בז' ורדרד
Bubble Bath – ורוד ממתק מתוק ושמח
Pink to Envy – ורוד בהיר וטבעי.

_מחזק-ציפורניים-נייל-אנבי-1

original Nail Envy Nail Strengthener by OPI

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.