ביו סקלפצ'ר ישראל מתרחבת לקרואטיה ומשתתפת בתערוכת היופי בזאגרב

כמידי שנה מתקיימת תערוכת היופי DANI LJEPOTE בזאגרב, בירת קרואטיה, בראשית חודש מרץ. במשך 3 ימים מתאגדים מאות משווקים ויצרנים ממזרח אירופה ואסיה להביא בשורה לעוסקים בענף הקוסמטיקה, שיער, ציפורניים וכל שאר העוסקים בענף. השנה, גם דגל ישראל התנוסס בשורת הדגלים הבינלאומיים.

השנה נצבעה התערוכה, בגם בצבעי כחול לבן של דגל ישראל אותו בחרה להניף אורלית אוקוביץ, בעלת חברת BIO SCULPTURE, שהרחיבה את פעילותה לאירופה. הסניף הראשון נפתח בעיר דוברובניק, פנינת הים האדריאטי שמול איטליה ויתד נוסף נקבע בבירת הבלקן זאגרב. על המותג EVO מבית BIO SCULPTURE התבשרו המבקרים כבר בכניסה לעיר כאשר במרכזו של מפגן הדגלים בלט אחר כבוד דגל ישראל.

ביוסקלפצ'ר-בקרואטיה-3

ביוסקלפצ'ר בתערוכה בזאגרב

בדוכן הישראלי שגודלו לא פחות מ-25 מ"ר השתתפו מישראל הגב' מרינה מסרסקי, מדריכה בחברה והגב' אנאלין דויד, מדריכה ראשית לחברת ביו סקלפצ'ר ישראל וכן 4 אנשי צוות מקומיים.

תחנת הטלויזיה הלאומית מיהרה להיות הראשונה לראיין את אורלית ולדווח את החדשה כבר בתום היום הראשון. עבור אורלית אוקוביץ', קרואטיה היא בית שני. לדבריה, מהכרות עמוקה, BIO הינו מוצר המשתלב באופן טבעי בסגנון החיים והתרבות המקומית הדוגלת בשמירה על הטבע ובעיקר שמירה על בעלי חיים.

ביוסקלפצ'ר-בקרואטיה-5

אורלית אוקוביץ וצוות ביוסקלפצ'ר בקרואטיה

ביוסקלפצ'ר-בקרואטיה-2

צוות מדריכות ביוסקלפצ'ר בדוכן בתערוכה בקרואטיה

 

ביוסקלפצ'ר-בקרואטיה-4

דגל ישראל מונף בשורת הדגלים. ביוסקלפצ'ר קרואטיה

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.