גבר גבר, מתחתן? גם לך מגיע טיפול פנים, פדיקור ומסאז'

אם חשבתם לרגע שרק לכלה מותר "להתפנק" ביום המיוחד שלה ולזכות בטיפול פנים, בפדיקור, מניקור, מסאז' ועיצוב שיער… אתם טועים. בהחלט מגיע לה, אבל גם לחתן. ב"מנטור", קומפלקס יופי תל-אביבי, מפרגנים גם לחתנים לעתיד.

דומה שעד היום היה נהוג כי כלה ביום חופתה מקבלת יום פינוק שלם שכולל איפור ושיער, מסאז', פדיקור מניקור ועוד המון הפתעות. החתן לעומת זאת צריך לטפל בעצמו ולהסתדר לבד. זה כמובן במקרה הטוב. במקרים אחרים הוא זוכה לרשימת מטלות כמו למשל לאסוף את הזר, לתלות שלטי הכוונה ולהביא את האוטו משטיפת הרכבים.

"מנטור" – קומפלקס יופי חדש לגבר, ברחוב בן יהודה 31 בתל-אביב, מנסה לשנות את כללי המשחק. הקומפלקס התל-אביבי המשלב שתי קומות מציע את כל הטיפולים והשירותים הרלוונטים לגבר ולא רק לאלו העומדים להתחתן. "הגברים זוכים להעדפה מתקנת וגם הם מרווחים יום טיפוח מפנק שידאג להם לגילוח, תספורת, מסאז', פדיקור ואפילו צ'ייסרים של אלכוהול כדי להרים את האווירה". מסבירים ב"מנטור".

מנטור-מספרת-גברים-3

טיפול פנים מפנק לגבר במנטור. צילום: אייל אסרף

בתפריט: ברברשופ עם תספורות מעוצבות למטרוסקסואל המעודכן, תגלחות וקיצוצים לזיפים ולזקן, הסרות שיער, טיפולי פנים, עיסויים ומקלחון שיזוף. בקיצור, גם אם אתם מתחתנים, זה לא אומר שצריך לוותר על הפינוק והטיפוח האישי שלכם.

מאחורי הפרוייקט הגברי עומדים גיא הלרמן, איש חיי לילה ומבעלי בר ה-Jimmy Who  בתל אביב ובן ממן, מעצב שיער בעל ניסיון של 10 שנים, בעליה של מספרה בנהריה "benbershop" ומנהל את המספרה במנטור.

אז לא משנה אם אתם מתחתנים, מתגרשים או סתם רוצים להתפנק (כי מגיע לכם), ב"מנטור" מזמינים אתכם הגברים, לחוויה של טיפוח עצמי ושורה של טיפולי יופי מקצועיים.

מנטור-מספרת-גברים-1

הבעלים גיא הלרמן ובן ממן. צילום: אייל אסרף

מנטור-מספרת-גברים-4

גם טיפולי הסרת שיער לגבר. צילום אייל אסרף

מנטור-מספרת-גברים-5

צ'ייסרים, במיוחד לחתן. צילום: אייל אסרף.

מנטור-מספרת-גברים-6

טוטו קארה ליברל. מטפלים בפריזורה במנטור. צילום: אייל אסרף.

מנטור-מספרת-גברים-7

פנק אותו. צילום: אייל אסרף.

 

תגובה אחת

  1. אבי תורג'מן

    הייתי , מאוד מומלץ

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.