הכנס השנתי של ביוסקלפצ'ר – מסכמים את 2017

מותג הציפורניים ביוסקלפצ'ר ישראל סוגר שנה בכנס ענק ומארח נציגי ביוסקלפצ'ר מרחבי העולם.

כמיטב המסורת התכנסו גם השנה טכנאיות ביו סקלפצ'ר ישראל לכנס מקצועי ושוב במתכונת בינלאומית.

הכנס שנערך במלון דן פנורמה תל אביב, נפתח בארוחת בוקר עשירה ומפנקת, ועל רקע מוסיקה קלאסית התקיימה קבלת פנים נוסח הוליווד, על שטיח אדום, צילומי מגנט וסטילס ומתנות אישיות מושקעות.

השנה אירח הכנס גם אורחים הגיעו מרחבי העולם: מנהלי מדינות של סניפי Biosculpture דרא"פ, פורטוגל, בריטניה, קפריסין ואחרות שהגיעו במיוחד להתרשם מרמת המקצועיות של טכנאיות Biosculpture בישראל שזכתה למוניטין גבוה ברחבי העולם.

עם פתיחת הכנס נשאה דברים בעלת החברה הגב' אורלית אוקוביץ' שציינה כי הכנס עמד השנה בסימן המודעות לבריאות, העצמה נשית ובין לבין השקה של מוצר חדש מבית Biosculpture . אורלית סיכמה את 2017 המוצלחת מבחינת ביוסקלפצ'ר ישראל, סקרה את צמיחת החברה וסיפרה על הצפי לשנת 2018 כשבראש ובראשונה מתוכנן להפתח סניף נוסף לרשת בירושלים בתחילת ינואר.

כנס-ביוסקלפצ'ר-ישראל8

 

"על החלק המקצועי הופקדה המדריכה הראשית של החברה, שהוטסה במיוחד מדרום אפריקה להשיק מוצר חדש ומהפכני המצטרף לסדרה הירוקה של ביו סקלפצ'ר, מוצר שמשנה את שיטת העבודה בתחום הציפורניים בכל העולם." הסבירה אוקוביץ'.

הפתעה ציפתה לכולם כאשר במהלך ההדגמה התפרצו לאולם זוג קומיקאים שבמשך דקות ארוכות הצחיקו את הקהל, שברו את שגרת הרשמיות של הכנס וחילקו קרמבו לכולם.

ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ8

כנס-ציפורניים-ביוסקלפצר4

על החלק החוויתי ניצחו עם המון חן ויופי סנדרה רינגלר ושלי גפני שריתקו את הבנות עם הרצאה בנושא סטיילינג, איפור והעצמה נשית. משתתפות הכנס נהנו גם מארוחת הצהריים העשירה עליה ניצח שף המלון עם מטעמים כיד המלך ותפריט מיוחד ומגוון.

באולם נרשמה התרגשות בשלב חלוקת הפרסים למצטיינות השנה, סלוני פרימיום של ביו סקלפצ'ר ישראל ומצטיינות 2017.

ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ1 ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ2 ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ3 ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ4 ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ5 ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ6 ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ7  ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ9 כנס-ביוסקלפצ'ר-ישראל1 כנס-ביוסקלפצ'ר-ישראל2 כנס-ביוסקלפצ'ר-ישראל3 כנס-ביוסקלפצ'ר-ישראל4 כנס-ביוסקלפצ'ר-ישראל5 כנס-ביוסקלפצ'ר-ישראל6 כנס-ביוסקלפצ'ר-ישראל7  כנס-ביוסקלפצ'ר-ישראל-Bioscu כנס-ציפורניים-ביוסקלפצר2 כנס-ציפורניים-ביוסקלפצר3  כנס-ציפורניים-ביוסקלפצר5 כנס-ציפורניים-ביוסקלפצר6

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.