אורלית אוקוביץ', האישה שמאחורי המותג ביוסקלפצ'ר ישראל

אורלית אוקוביץ’ מנכ”ל ובעלים של חברת BIO SCULPTURE ISRAEL, מספרת לנו כי שירו של ח.נ. ביאליק ‘מצאו אותה בין הצדפים…’ הוא ההקבלה לחייה. אהבתה הגדולה לים היא מוטיב מרכזי בחייה. היא בת למשפחת יורדי ים וכילדה השיטה מפרשיות בצופי ים. לאחר הצבא החלה את לימודי התואר בהנדסה ימית ופצחה בקריירה בספנות. לדבריה, “המעבר מסביבה גברית, שכללה תיקוני אוניות במספנות ישראל, לסביבה נשית ולעולם היופי התרחש בשנות ה- 40 לחיי.”

איך הגעת לראשונה לעולם היופי?

“לענף היופי שהיה רחוק ממני, נחשפתי במהלך שהייה בחו”ל, במסגרת לימודים להעשרה עצמית ונהניתי מכל רגע אך לא היה בכך די. ההתלהבות לעזוב קריירה מצליחה מאחור ולהתחיל הכל מחדש נולדה ממש ללא התראה מוקדמת כאשר פגשתי בלב המדבר האפריקאי, מוצר בעל סגולות ויכולות שאין באף מוצר אחר, בשוק הציפורניים. מאותו רגע הרגשתי חובה להפיץ את התורה בקרב מקצועיות, שבשביל לבנות ציפורניים לא צריך להרוס אותן.”

מה הן הסיבות שבגינן נמשכת לתחום?

“היופי שבדבר! בעוד אנו נוטות לפתח תלות באמצעים מלאכותיים כדי לשמר ולטפח מראה אסתטי (תוספות / מילוי / הדבקות…), אנו לעיתים שוכחות שהטבעי הוא הכי יפה, רק צריך לדעת איך לשמור עליו. גם נושא הבריאות היווה מרכיב חשוב אצלי. אני רוצה לומר “די” לכימיקלים שבענף. המוצר חגג 25 שנים לא מכבר ומשווק בעולם, אבל בישראל עדיין לא שמעו על מה שבעיניי נראה כהמצאת המאה.”

אורלית3

אורלית עם הבן פיטר

האם היה משהו מיוחד שגרם לך להתמקד ולהתמקצע בנושא ספציפי?

“נושא פטרת הבהונות הוא נושא כאוב שלצערי המון חברות עושות הון על חשבון כאב המטופלים, אך לא מעניקות תוצאה. פיתוח פיילוט לקח אותנו למקום בלתי צפוי, המעניק מענה לבעיה, שבאמצעותו אנו לא רק מבטיחים, אלא גם מקיימים.”

אם לא היית עוסקת במקצוע הנוכחי שלך, במה סביר שהיית עוסקת?

“חוזרת לספנות ולים בלי היסוס ובזמני הפנוי גם חוזרת ללימודים.”

איזו תכונה לדעתך חשובה במיוחד לעוסקים במקצוע?

“אך ורק האהבה למקצוע, חשוב ליהנות ממה שעושים! כשיש את זה, כל השאר מתקיים. מי שאוהבת את המקצוע, תרגיש את זה בכל משיחת מכחול, בהתאמת הצבעים, בטיפול, בניקיון, וכמובן ביחסי אנוש נהדרים. מי שאוהבת, תצליח מאוד.”

מה הם תחומי העניין הנוספים שלך? תחביבים? וכיצד את נוהגת לבלות את זמנך הפנוי?

“לימודים להעשרה עצמית, רפלקסולוגיה והעצמה נשית. בזמני הפנוי אני נהנית מהפלגות ביאכטות עם חברים, טיולי טבע בסביבת מים, קריאה ופתירת תשבצים.”

אורלית-אוקוביץ-ביוסקלפצר

אורלית אוקוביץ'

ביוסקלפצ'ר-אורלית-אוקוביץ5

מה היו נקודות מפנה בקריירה?

“נקודת המפנה הראשונה חלה בגיל 40, כשעשיתי את השינוי הגדול במעבר לקריירה אחרת לגמרי, כי האמנתי שלכל אישה מגיעה זכות הבחירה להחליט מה טוב לה. מאוחר יותר, הוזמנתי על ידי המדיה (תוכניות טלוויזיה העוסקות בבריאות) כאורחת כבוד ואוטוריטה בתחום הציפורניים. כיום, נקודת מפנה חשובה בקריירה התרחשה עם פריצת הדרך שלנו בתחום הפטרת.”

תני טיפ למי שבתחילת דרכה המקצועית בתחום.

“כשאת מתחילה ללמוד תחום מסוים במקצועות היופי, התחילי וסיימי את אותו מקצוע ואל תתפתי ל’עסקאות חבילה’. הנטייה להתפזר וללמוד כמה תחומים בתקופה קצרה, מוליד תסכול, חוסר הבנה ולבסוף גם כשלון.  הלימודים האמיתיים מתחילים בבית, וכדי להצליח כמו בכל מקצוע, יש צורך בפרקטיקה רבה וסבלנות שמשתלמת. מומלץ להגיע בגישה ונכונות ללמוד, להכיר ולהתאמן. לא לעשות שימוש במוצר על לקוחה, לפני סיום ההדרכה וקבלת אישור/ תעודה לעסוק בו.חשוב לזכור כי כל מוצר הוא טוב, בתנאי שיודעים איך להשתמש בו.”

אורלית-אוקוביץ-ביו-סקלפצר

אורלית אוקוביץ'

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים מהיום?

“למדתי בחיים לא לתכנן….  אבל אשמח להיות מזוהה עם מותג היוקרה BIO SCULPTURE בתודעתן של המקצועניות בתחום, כמותג יוקרה שיצר מהפך בענף הציפורניים, ואצל כל אישה ברחוב שתשכיל לבקש טיפול רק אצל טכנאית BIO SCULPTURE כי זה הכי בריא שיש והכי עמיד.”

איזה חלום עדיין לא הגשמת?

“מאחר וכבר הענקנו חסויות רבות לשטיח האדום בבירות אירופה וארה”ב, לא נותר אלא להעניק חסות לתחרות מיס תבל ולטוס בעצמי עם צוות הטכנאיות המוביל שלנו.”

תאלין-אבו-חנא-ואורלית-אוקוב

bio-sculpture-image45 אורלית1 אורלית2  אורלית5  אלמיין-שולץ-אורלית-אוקוביץ

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.