מהאמזונס למרפאת האסתטיקה: ד"ר מימי ארנרייך השיקה קליניקה חדשה

ד"ר מימי ארנרייך מומחית לכירורגיה, השיקה את הקליניקה החדשה שלה. בין האורחות שבאו לברך היו לא מעט מחברותיה של ארנרייך לתכנית הריאליטי וביניהן גם אורחות שהגיעו מלוות באימהותיהן.

בבוקר יום שישי האחרון, הושקה המרפאה החדשה של ד"ר מימי ארנרייך, מומחית לכירורגיה העוסקת באסתטיקה. ד"ר ארנרייך, זכורה לרובנו מהשתתפותה בתכנית הריאליטי "אמזונס".

מיטב הבשורות החדשניות והמתקדמות בתחום הביוטי והאסתטיקה, הגיעו לקליניקה של ד"ר ארנרייך, מה שגרם לכולן להתייצב לשמוע במה מדובר, בפרט למי שמככבת תחת מצלמות ה – 4D שגורמות לכולן להזיע. בין הבולטות בבוקר חגיגי זה, התייצבה לי לוי, ממש שעות ספורות לפני מסיבת יום הולדתה בכדי לחוות את הטיפול החדשני בגלי אולטראסאונד, המחליף ניתוח להרמת פנים.

שאלתם את עצמכם מדוע מעוניינת לי לוי למתוח את הפנים? "היא לא" מסבירה הדוקטור, "אבל אם אפשר לקבל מראה עיניים חתולי ופקוח עוד יותר, אז למה לא בעצם?"

מפגש-אמהות-בנות-בהשקת-המרפא

מפגש אמהות ובנות בהשקת המרפאה של ד"ר מימי ארנרייך. צילום: נתי מליחי

מפגש-אמהות-בנות-מימי-ארנריי

החברות הגיעו לברך. בהשקת המרפאה של ד"ר מימי ארנרייך. צילום: נתי מליחי

גם אליזבת, אמה של לי, המורגלת לא מעט באירועי ידוענים בישראל הגיעה בטיסה מדנמרק היישר למרפאה כיוון שזו נבחרה להיות המודגמת. "היא אמנם יפה להפליא אך הגיל בהחלט מאפשר להנות מיותר מטיפול אחד חדש" מסבירה אשת השיווק של ד"ר ארנרייך.

אחרי שהחברה הטובה מהאמזונס התרשמה שאכן מדובר במראה מנצח, התיישבה מיטל דה רזון גם היא, כשאמא מימי מחזיקה לה את היד, לעבור את אותו הטיפול בדיוק כמו לי . מי שעוד נכחו באירוע הדיסקרטי הן שני גולדשטיין ואלה, אמא שלה,  שקרובה לד"ר כבר לא מעט שנים. בתיה שיף הצטרפה גם היא להשכיל עם כולן מה הכי כדאי לשמר בפניה היפות מיד אחרי הלידה כי אם חשבתם שהריון הוא הסיבה לא לעשות, טעות ! אפשר להגיע להתייעץ ולהתרשם ולתכנן בדיוק מה ואיך הפנים ייראו כבר בחדר הלידה.  על כל היופי של כולן ניצחה היפה מכולן , ד"ר ארנרייך.

מיטל-דה-רזון-ומימי-ארנרייך-

ד"ר מימי ארנרייך ומיטל דה רזון בהשקת המרפאה של ד"ר ארנרייך. צילום: נתי מליחי

המרפאה החדשה בהרצליה פיתוח אותה השיקה דר מימי ארנרייך מומחית לכירורגיה העוסקת באסתטיקה, החליטה לעצב את המרפאה קצת אחרת. רחבי הקליניקה מתהדרים בתערוכת תמונות פורטרט פנים של נשים טבעיות. האמנית היא צלמת מבטיחה, עם אלפי פורטרטים של פנים אמיתיות שכל כמה חודשים מגיעה לחדש ולהחליף את התמונות על הקירות.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.