האם יש הבדלים בין הזרקת חומרי מילוי לנשים ובין הזרקה לגברים?

ד"ר מימי ארנרייך, מומחית בכירורגיה, הדגימה טכניקות הזרקה שונות של רדיאס וחומצה היאלורונית סטילאג', בדגש על הבדלים בין הזרקה לנשים ולגברים.

בכנס השנתי ה-4 של איגוד רופאי העיניים, הדגימה ד"ר מימי ארנרייך, מומחית בכירורגיה, טכניקות הזרקה שונות של חומרי מילוי הכוללים את סטילאג' – חומצה היאלורונית, ורדיאס – מילוי על בסיס סידן, בדגש על פתרונות לא ניתוחיים לאזור העיניים ומרזב הדמעות.

בכנס התקיימה הדגמה מעשית של פיסול פנים באמצעות Radiesse וחומצה היאלורונית סטילאג'. ד"ר מימי ארנרייך, הציגה את יתרונותיו ותכונותיו של Radiesse, את האינדיקציות לטיפול בו, וסיפקה טיפים מעשיים לרופאים בזמן ההדגמה המעשית.

"את תוצאות הטיפול ב Radiesse – רואים מיד לאחר ההזרקה." מסבירה ארנרייך. "כבר שנים ש Radiesse הינו חומר המילוי המועדף בכל העולם למילוי נפחים גדולים ושחזור רקמות. מעל 5 מיליון הזרקות ברחבי העולם במהלך 10 שנות הצלחה, 190 מחקרים קליניים, עמידות לאורך זמן – 18 חודשים ומעלה, ועכשיו, כפי שהוצג בכנס גם החידוש האחרון: שילוב לידוקאין  להפחתת כאב בזמן ההזרקה. RADIESSE מאושר FDA, היחיד בעולם הייעודי למילוי וטיפול בכפות הידיים ומאושר לאינדיקציה ייחודית זו."

אורית-קאופמן-אלפאמדיקס-ארנר

ד"ר מימי ארנרייך (מימין) ואורית קאופמן

החומצות ההיאלורוניות משמשות בתחום האסתטיקה כבר שני עשורים, בתחילה כחומר למילוי קמטים, ולאחרונה, עם התקדמות התעשייה והבנת תהליכי ההזדקנות, לשחזור נפח שאבד ולפיסול פנים. המגוון הרחב של חומצות היאלורוניות סטילאג׳ בשילוב טכניקת הזרקה מיוחדת עם מיקרו קנולה של סופטפיל, פותחים אפשרויות מרתקות של טיפולי אנטי אייג׳ינג בשליש העליון של הפנים, בשתי דקירות בלבד, ללא כאב ובאופן בטיחותי לחלוטין.

ד"ר מימי ארנרייך, מומחית בכירורגיה כללית. מתמחה בכל מגוון טיפולי האסתטיקה והאנטי איג'יינג. מרצה ומלמדת טכניקות מתקדמות לפיסול הפנים, מדריכה בינלאומית מטעם חברת סופטפיל הצרפתית. בעלת קליניקות בחיפה ובקיסריה. חומרי המילוי של סטילאג', מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת "אלפאמדיקס" בבעלותם של אילן כרבאסי ואורית קאופמן. החברה מתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצרכי הרופאים והמטופלים בתחום. בין המוצרים המשווקים בלעדית על ידי "אלפאמדיקס": סטילאג' ורדיאס חומרי המילוי הפופולרי, מגוון המכשור הרפואי של חברת VIORA, מוצרי האיפור הרפואיים של המותג "אוקסיג'נטיקס" ועוד.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.