איל מקיאג' משיקים מסקרה למילוי, עיצוב וסידור הגבות

גבות היפנוטיות: איל מקיאג' משיקים את HYPNOTIZE מסקרה למילוי, עיצוב וסידור הגבות, שמסרקת ומקבעת כל שערה במקומה ושומרת על מבנה וצורת הגבה לאורך זמן.

הפורמולה המתקדמת של היפנוטייז מכילה סיבים זעירים וייחודיים שנצמדים לשיער, משתלבים באופן אחיד עם הגבה ומעניקים לה נפח. בכך הם ממלאים אותה בצורה טבעית. מרקם הג'ל העשיר של מסקרת היפנוטייז של איל מקיאג' מקבע כל שיערה למקומה, מתייבש במהירות ויחד עם זאת אינו מקשה את השיער, מותיר את הגבות ללא תחושת דביקות או כובד. מרקם הג'ל שומר על מבנה וסידור הגבות לאורך זמן. הפורמולה של היפנוטייז מכילה פיגמנטים בריכוז גבוה, שצובעים כל שערה, מדגישים את הגוון הטבעי של הגבות וגם מאפשרים קבלת מראה מלא ומודגש.

איל-מקיאג'-מסקרה-לגבות--

למסקרה HYPNOTIZE של IL MAKIAGE מברשת קטנה וצרה עשויה שערות קצרות וקשיחות המסודרות בצפיפות בצורת ספירלה. גודל המברשת וצורתה מאפשרים עבודה מדויקת, מריחה נוחה, פיזור חומר אחיד וכן סירוק וסידור קל של הגבה לכל אורכה, החל מאזורים רחבים ומלאים יותר ועד לקצה הצר של הגבה.

סדרת המסקרות לגבות HYPNOTIZE מציעה חמישה גוונים המותאמים לכל גווני השיער: גוון חאקי קר לשיער בלונדיני או בהיר, גוון כתמתם חם לשיער אדמוני, שלושה גווני חום מבהיר ועד כהה במיוחד וכן מסקרה שקופה, אשר מעצבת ומקבעת את הגבה ליצירת מראה נקי ומעוצב. מסקרה HYPNOTIZE מאפשרת יצירת מגוון רחב של מראות ועיצובים: החל ממראה טבעי ועשיר של גבות מעוצבות ומסודרות, מראה דרמטי ובולט של גבות עבות, מודגשות ומפוסלות ועד למראה טרנדי ועוצמתי של גבות פרועות ונועזות שאי אפשר להתעלם מהן.

איל-מקיאג'-מסקרה-לגבות---

תגובה אחת

  1. מעוניינת במסקרה לעיצוב גבות

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.