איל מקיאג': ללמוד להתאפר כמו מקצוענית בארבעה מפגשים

IL MAKIAGE משיקה הצעה לימודית שונה מהמקובל בעולם לימודי האיפור: סדנת TOUCH UP בת ארבעה מפגשים בה היא מזמינה כל אישה להגיע וללמוד כיצד להתאפר כמו מקצוענית.

"לאחר 22 שנים של פעילות בישראל, IL MAKIAGE משיקה מוצר מהפכני בתחום לימודי האיפור" מספרים לנו באיל מקיאג' ומציגים את סדנת Touch Up – תכנית לימודי איפור בת ארבעה מפגשים במהלכה כל אישה תלמד לאפר את עצמה כמו מקצוענית. "במהלך כל מפגש, המומחים המנוסים של IL MAKIAGE  יעניקו לנשים מכל הגילאים את כל הכלים הדרושים לאיפור עצמי מושלם באווירה כיפית, אישית, קשובה ומקצועית. כי אם ללמוד, אז רק מהמקצועיים ביותר בתחום. עם פתיחת הקורס מקבלות הנרשמות מתנה מפנקת ושימושית – תיק איפור חדש בשווי 2000 ₪ ובו כל מוצרי המאסט לאיפור יומיומי ולאיפור ערב."

IL-MAKIAG--משיקה-את-קורס-טא

מתנה – תיק איפור חדש IL MAKIAGE

IL-MAKIAGE--משיקה-את-קורס-ט

תכנית הלימודים כוללת:
WORKSHOP #1 – ALL ABOUT THE BASE – שגרת הניקוי והטיפוח המתאימה לך, כל מה שצריך לדעת על מייקאפ וקונסילר, איפור בסיס וטכניקת "Contouring" לפיסול הפנים.
WORKSHOP #2 – WOKE UP LIKE THIS – מבנה העין שלך וסגנונות איפור המחמיאים לו, טכניקה מנצחת לשרטוט אייליינר, טוטאל לוק טבעי ומושלם למבנה הפנים שלך.
WORKSHOP #3 – A NIGHT OUT – איך לשדרג בקלות את הלוק היומיומי לאיפור ערב, איפור לערב הכולל עיניים בסגנון מעושן ועיניים מודגשות, טוטאל לוק זוהר המתאים לכל אירוע.
WORKSHOP #4 – FINAL TOUCH– כיתת אמן עם מאפר מוביל – היכרות מרתקת עם אחת מהאושיות המובילות את סצנת האיפור בארץ: גילי אלגבי, דנה דנקנר, אלין כהן, שיר מרגה ועוד,  אשר יחלקו טיפים, ידגימו טכניקות, יספרו על הטרנדים העכשוויים בעולם האיפור והטיפוח ויגלו כמה מהסודות המקצועיים הכמוסים שלהם.

IL-MAKIAGE---משיקה-את-קורס-

IL MAKIAGE – משיקה את קורס טאץ' אפ. צילום: דביר כחלון

 

הקורס מתחלק ל- 2 קבוצות גילאים: קורס מיוחד לצעירות (עד גיל 16) וקורס לנשים מגיל  16 ומעלה. שעות הקורס: אמצע שבוע: 18:00-21:00, שישי: 9:30 – 12:30. הקורס יערך במכללות IL MAKIAGE ברחבי הארץ וכן בדיזינגוף סנטר. לפרטים נוספים והרשמה: 1-800-383-818

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.