מייבלין ניו יורק בשבוע האופנה ניו יורק לאביב קיץ 2018

זוכרים את המאפרת של ג'יג'י חדיד שסיפרנו לכם עליה? ובכן, המאפרת הראשית של המותג מייבלין ניו יורק, ארין פרסונס, יחד עם מנהלת המגמות והטרנדים (איזה טייטל מגניב, לא?) דומיניקה באירד, פיתחו יחד במאמץ משותף, ארבע לוחות השראה ייחודיים. ארבע לוחות ההשראה הללו מהווים בסיס להצגת החדשנות והחידושים של מייבלין בתחום המוצרים וכן מסכמים את התחזיות למגמות האיפור העתידיות על פי פרסונס ובאירד.

כל זה קורה במסגרת שבוע האופנה בניו יורק שבו מוצגים כל החידושים בענף והוא במה ליצירתיות של חוזי הטרנדים ומובילי דעת הקהל בתחום האיפור בפרט והאופנה בכלל.

"לוחות השראה הם מקור ההשראה לכל אחת מנקודות המגע של מייבלין בשבוע האופנה" מסבירים במייבלין, "איפור הוא לא רק הטאץ' הסופי להשלמת המראה, האיפור למעשה מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו להשתנות למראה הרצוי. לפעמים זה קורה לפי מצב הרוח שלנו או ההרגשה באותו יום". מנהלת המגמות והטרנדים במייבלין ניו יורק, דומיניקה באירד מוסיפה: "היכולת של מותג מייבלין ניו יורק להיות מקור להשראה בתחום היופי, הוא דבר חשוב מאוד בעולם שבו אנו חיים. מייבלין מהווה מקור השראה למעצבים המובילים בשבוע האופנה ואנו מאוד גאים על כך".

gigi-hadid-Cris-Urena

ג'יג'י חדיד ואדריאנה לימה למייבלין ניו יורק. צילום: יח"צ

בקמפיין הפרסום של מייבלין ניו יורק בשבוע האופנה, מככבות דוברות המותג ג'יג'י חדיד, אדריאנה לימה, ג'ורדן דאן, קריס אורינה (שמופיעה בתמונה מהאינסטגרם שצירפנו) ואמילי דידונאטו. הפרסומות האיקוניות של מייבלין, המרשימות מבחינה ויזואלית, מפוזרות בכל רחבי העיר ניו יורק והפכו למזוהות ביותר עם שבוע האופנה בניו יורק. "הפרסומות, שבהן האיפור מבוצע כמובן על ידי ארין פרסונס, ממחישות באופן מושלם את נקודת המבט הגלובלית של המותג, ההקפה העדכנית ביותר של המשלימה את הנוכחות המשמעותית שלו מאחורי הקלעים של שבוע האופנה" מסבירים במייבלין.

 

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.