המאפרת האישית של ג'יג'י חדיד נבחרה כמאפרת ראשית של מייבלין ניו יורק

ארין פרסונס, המאפרת האישית של ג'יג'י חדיד, המקורבת מאוד לדוגמנית, מונתה כאמנית האיפור המובילה של המותג מייבלין ניו-יורק, שחדיד משמשת כפרזנטורית שלו.

זה לא סוד שהחברות הכי טובות של הסלבס הן בדרך כלל המאפרות האישיות שלהן. בין מריחת מייק-אפ לאודם המאפרת שומעת את כל הסודות הכמוסים והרכילויות מעולם הזוהר….

כך גם במקרה של דוגמנית העל ג'יג'י חדיד והמאפרת האישית שלה ארין פרסונס. החברות האמיצה בין השתיים אף הולידה חיבור יוצא דופן:  המאפרת  ארין פרסונס נבחרה כמאפרת ראשית של מותג האיפור מספר 1 מייבלין ניו–יורק, שג'י'גי חדיד מייצגת כפרזנטורית המותג.

מייבלין-ניו-יורק---המאפרת-ה

המאפרת ארין פרסונס למייבלין ניו יורק

 

מאפרת עבור מגזיני האופנה הנחשבים ביותר

ארין פרסונס היא אמנית איפור בינלאומית אשר אהובה מאוד על צלמי ועורכי המגזינים המובילים. פרסונס זוכה להערכה רבה על מראות האיפור נועזים ומעוררי השראה שלה. מלבד לאפר את ג'יג'י, פרסונס מאפרת בתצוגות אופנה מרכזיות של מותגים מובילים, הפקות אופנה במגזיני האופנה הכי נחשבים כגון: ווג, הארפרס באזר ועוד.

את דרכה המקצועית החלה פרסונס, במקור מקליבלנד שבמדינת אוהיו, ארצות הברית, כמוכרת בדוכני איפור. החלום הגדול שלה להפוך למאפרת מובילה התגשם והיא מצאה את עצמה משמשת כאסיסטנטית של פאט מגארת', אחת מאמניות האיפור המוערכות בעולם ומי שנחשבת כיום למנהלת האומנותית של מותג מקס פקטור.

כעת, פרסונס תעניק חזון אומנותי למוצרי האיפור של מייבלין ניו-יורק, תאפר בתצוגות האופנה ובקמפיינים הפרסומיים. פרסונס מצטרפת לשורה מרשימה של אמני איפור, צלמים ודוגמניות אשר מהווים חלק מזהות המותג – מייבלין ניו-יורק.

חלמה להיות מאפרת. פרסונס.

"כילדה, אני זוכרת שגזרתי ממגזיני האופנה את הפרסומות של מייבלין ניו יורק ותליתי אותן על הקיר שלי, מאחר שהן אפשרו לי לחלום. כיום, בעידן הדיגיטלי, אנחנו לא רק יכולים ליצור אמנות מעוררת השראה, אנחנו יכולים גם ללמד אותה," אומרת פרסונס ומוסיפה: "אני נרגשת מאד להימנות רשמית עם משפחת מייבלין; יחדיו, ניצור איפור אמנותי שיהווה מקור השראה לדור חדש ויאפשר לו לחלום."

נשיא מייבלין ניו-יורק העולמי, לאונרדו צ'אווס אמר: "אנחנו נרגשים מאד לשתף פעולה עם ארין פרסונס. ארין יצירתית ביותר, חדשנית ומקורית ומגלמת בכישרון האמנותי שלה את האנרגיה והאדג'יות של מייבלין ניו יורק. ארין ידועה בתשוקה שלה לניסויים אמנותיים המביאים למראות נועזים ומודרניים אשר מעוררים את הלקוחות שלנו לנסות ליצור אותם בעצמן."

מייבלין-ארין-פרסונס-ג'יג'י-

המאפרת ארין פרסונס עם פרזנטורית מייבלין ניו יורק ג'יג'י חדיד

maybelline-nyfw-gigi-hadid-

ג'יג'י חדיד באיפור של ארין פרסונס למותג מייבלין ניו יורק

erin-parsons-s-gigi

מאחורי הקלעים. חדיד ופרסונס בעת צילומי מראה האיפור. מתוך האינסטגרם של ארין פרסונס

erin-parsons-s-gigi2

חלמה להיות מאפרת גדולה. פרסונס מאפרת את ג'יג'י חדיד

erin-parsons-s-gigi3

עוד מראה איפור של ג'יג'י חדיד למותג מייבלין ניו יורק. איפור: ארין פרסונס.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.