אחרי 20 שנה: איבונה קרוגליאק תכהן שוב כפרזנטורית של ג'יג'י

מלכת היופי במיל' איבונה קרוגליאק נבחרה לשמש כפרזנטורית של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה וזאת 20 שנה לאחר ששימשה לראשונה באותו התפקיד. ג'יג'י הישראלית מחזקת את אחיזתה בשוק הקוסמטיקה המקצועית העולמית ומשיקה סדרת אנטי אייג'ינג חדשה. ההשקה הראשונה נערכת בישראל ומיד לאחריה במדינות אירופה השונות וגם בהונג-קונג, סינגפור וויאטנאם.

איבונה קרוגליאק מלכת יופי במיל' והפרזנטורית של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה פתחה את אירוע השקת סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של  ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה, שהתקיימה במשרדי החברה החדשים בפתח תקווה, המשמשים כמטה החברה בעולם. אל ההשקה התלוותה בתה יהלי בת ה- 8, שהופיעה לצידה באחד מסרטוני הקמפיין החדש של החברה.

GIGI-חיים-זר-איבונה-קרוגליא

מימין: מיכל חלילי, איבונה קרוגליאק ובתה יהלי, חיים זר סמנכ"ל ג'יג'י. צילום: רפי דלויה

חיים זר, סמנכ"ל החברה ומיכל חלילי המדריכה הראשית עדכנו כי סדרת 'נוטרי פפטיד' החדשה, המבוססת על פיתוח טכנולוגי מתקדם עם מרכיב קפסולת ה- PhotoGlow המיקרוסקופית, מושקת בהשקה עולמית ראשונה בישראל וכבר החל מהשבוע הבא תושק אותה סדרה בסניפי החברה בהונגריה וברחבי מדינות אירופה השונות ומיד לאחר מכן בהונג-קונג, סינגפור וויאטנאם.

איבונה קרוגליאק חוזרת לשמש כפרזנטורית של ג'יג'י: הקדנציה הראשונה שלה בתפקיד זה הייתה לפני פני קצת למעלה מ- 20 שנה, מיד לאחר שזכתה בתואר מלכת היופי.

לדבריה: " אני מאמינה שלנשים קל יותר להתחבר לאישה בוגרת ובשלה המוכרת להן קרם נגד קמטים. אני גאה לשמש כפרזנטורית של מותג יופי מקצועי ישראלי שמצליח בעולם ומתרגשת מהעובדה שהקמפיין אליו הצטלמתי ישמש כמקור השראה לנשים רבות ברחבי תבל".

NUTRI-PEPTIDE-GIGI-נוטרי-פפ

סדרת 'נוטרי פפטיד' של GIGI, עם מרכיב קפסולת ה- PhotoGlow המיקרוסקופית

GIGI-מיכל-חלילי-איבונה-קרוג

מיכל חלילי, מדריכה ראשית ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה והפרזנטורית החדשה איבונה קרוגליאק. צילום: רפי דלויה

שניר-כחלני-חיים-זר--GIGI-

עורך מגזין פרופאשן, שניר כחלני וסמנכ"ל ג'יג'י חיים זר בהשקת הסדרה. צילום: רפי דלויה

מיכל-חלילי-מדריכה-ראשית-2GI

מיכל חלילי מדגימה את המסכה המטהרת מסדרת הנוטרי פפטיד החדשה. צילום: רפי דלויה.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.