AHAVA מעבדות ים המלח משיקה: שתי מסכות בד חדשות

חדש מבית AHAVA מעבדות ים המלח – שתי מסכות בד חדשות לטיפול בסימני הגיל, על-פי הגה טרנד הקוריאני. Age Control Even Tone & Brightening Sheet Mask, Beauty Before Age Uplift Sheet Mask

AHAVA מעבדות ים המלח, מובילה בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח מבשרת על השקת שתי מסכות בד חדשות המצטרפות למגוון מסכות רחב ומוצרי טיפוח זוכי פרסים המועשרים במינרלים מים המלח.

מסכות בד הן המוצר הפופולארי ביותר המסמל את K-Beauty, מגה טרנד מקוריאה, המרגש בשנים האחרונות את העולם המערבי וכובש לעצמו מקום של כבוד בעולם הטיפוח. המסכות החדשות עונות על דרישות הצרכנים לתוצאות מידיות, מוצרים נוחים לשימוש, שילוב של מרכיבים טבעיים, צורך מתמיד לטשטוש סימני הגיל ומעל לכל, טיפוח בהשראה קוריאנית.

מסכות הבד מעידות יותר מכל על מגמת השימוש הנרחב במסכות בקרב צרכנים וזאת משום ריבוי היתרונות שלהם. החל מהתרומה המידית בשיפור מראה העור ועד לאופן שימוש קל ומהנה, שאינו דורש הכנות מקדימות. מסכות הבד מעניקות לעור בוסט מהיר שתוצאותיו ניכרות מיד במראה העור.

אהבה-מסיכה-לפנים-4

מסיכת בד של AHAVA

 

מסכות הבד של AHAVA מכילות את ה-Osmoter™  – תמצית המינרלים הטבעיים מים המלח, פטנט רשום של AHAVA בשילוב תמציות בוטניות נוספות היוצרות יחד נוסחת אנטי אייג'ינג מנצחת.

"AHAVA משקיעה באופן קבוע בחדשנות בכל פיתוח מוצר, באופן שיעניק ללקוחות ערך מוסף בלעדי בטיפוח העור. במסכות בד אנו עושים שימוש במרכיבים בוטניים וטבעיים, בהלימה למגמה הצרכנית המתחזקת בשנים האחרונות בעולם הטיפוח (Near Nature) וללא ספק אחת מהחזקות שמותג AHAVA מביא לעולם הקוסמטיקה. הטכנולוגיה של מסכות בד מאפשרת להגיש לעור כמות מרוכזת ומדודה, מוכנה מראש, של מינרלים, ויטמינים ותמציות בוטניות במטרה לתת מענה מהיר ונראה לעין לסימני גיל באופן מתאים לקוד הטיפוח שלנו – ידידותי לעור, נטול פארבנים, סולפטים ופתאלטים" אומרת יפעת יפה, סמנכ"לית השיווק של AHAVA.

אהבה-מסיכה-לפנים-3

מגה טרנד קוריאני – מסיכות הבד

Age Control Even Tone & Brightening Sheet Mask – אייג' קונטרול מסכה לחידוש גוון העור

מסכת בד המיועדת לאיחוד גוון העור ומכילה ריכוז עשיר של סרום Osmoter™ , תמצית המינרלים הבלעדית ל- AHAVA  בשילוב תמציות ממקור בוטני לשיפור מראה עור שניזוק מפגעי שמש ואקלים ולהחייאת עור עייף. המסכה מועשרת בחומצה היאלורונית, ואצת דונליאלה סלינה להחלקת מרקם העור ותמציות תה ירוק, תפוז וזית הפועלות יחד ביעילות לשיפור המראה הכולל של העור שנראה נפלא – עם כל שימוש.

התועלות לעור:
⦁    הבהרה ואיחוד גוון העור – חומצה סיטרית, תמציות תפוז עשיר בויטמין C ונוגדי חמצון.
⦁    ליחוח וריכוך עור חסר לחות – חומצה היאלורונית ו- Osmoter™.
⦁    החלקה ושיקום עור עייף, עמום שהושפע  מפגעי שמש אקלים וסביבה – תמצית דונליאלה, תמצית שמן זית ותמצית תה ירוק.

המסכה ידידותית לעור, נטולת פארבנים, פתאלטים וסולפאטים ומתאימה לכל סוגי העור.

אהבה-מסיכה-לפנים-1

Beauty Before Age   Uplift  Sheet  Mask – מסכת בד למיצוק וחיזוק העור

שילוב רב עוצמה של מינרלים וביוטכנולוגיה –  Metabiotics™ ו- Osmoter™, המסייעים להשיב את מוצקות הנעורים לתווי הפנים.
המסכה עשירה במרכיבים הפועלים למיצוק והחלקת העור. מכילה מרכיבי Super Foods – גוג'י ברי, ויטמינים, חומצה היאלורונית ונוגדי חמצון המזינים את העור באופן מידי ומעניקים לו רכות וחיוניות למראה עור צעיר ומחודש – עם כל שימוש. המסכה ידידותית לעור, נטולת פארבנים, פתאלטים וסולפטים ומתאימה לכל סוגי העור.

התועלות לעור:
⦁    מיצוק ומתיחה:, Metabiotics™  Osmoter™.
⦁    מחליקה ומחדשת את מרקם העור: צורן, גוג'י ברי
⦁    לחות: חומצה היאלורונית, Osmoter™  , תמצית מעץ הלגש

אופן השימוש: השימוש במסכה: על עור פנים נקי. לפתוח בעדינות את קיפולי המסכה, להתאים ולהדק את המסכה לפנים ולהשאיר למשך 15-20 דקות. לתועלות מקסימלית – להסיר את המסכה ולעסות את שיירי הסרום לתוך העור.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.