רשת נייל סטודיו: סניף חיפה מתחדש

רשת בתי הספר למקצועות היופי "נייל סטודיו", השיקה במקביל את סניף חיפה בניהולם של איילה ואייל עובד, יחד עם מתחם הלימודים החדש ברעננה וסניף הדגל הראשון בצורתו המחודשת שחוגג יום הולדת – סניף נייל סטודיו חולון.

רשת בתי הספר למקצועות היופי הגדולה בישראל, נייל סטודיו חוגגת בימים אלו מספר השקות. הצפונית שבהן היא השקתו של סניף נייל סטודיו חיפה. הסניף מנוהל על ידי איילה ואייל עובד, ומציע לטכנאיות הציפורניים מגוון רחב של מוצרים, קורסים, הדרכות ותמיכה מקצועית.

השקת-נייל-סטודיו-חיפה-איילה

איילה ואייל עובד – נייל סטודיו חיפה

נייל-סטודיו-חיפה-איילה-עובד

מיני איילה ואייל עובד – העוגה להשקת סניף נייל סטודיו חיפה

 

השקת סניף חיפה נעשית במקביל להשקת סניף נייל סטודיו רעננה, שעבר לקניון רננים והושק בנוכחות המנכ"לים בראיין ליידן ומרטין קופר ומנהלת הסניף סימון דהאן שוויקי.

הסניף הצפוני של נייל סטודיו מעניק שירות למאות טכנאיות ציפורניים בחיפה והסביבה ובו מתקיימות הדרכות באופן קבוע על מותגי הבית של נייל סטודיו והדרכות מקצועיות אחרות בתחומי הציפורניים.

נייל-סטודיו-חיפה-אייל-עובד

נייל סטודיו חיפה

רשת נייל סטודיו הטביעה את חותמה בסימן העצמה כלכלית לנשים כבר בתחילת 1990. מאז, פיתחה את סניפיה ברחבי הארץ והרחיבה את אפשרויות הלמידה ברשת לכיותר מעשרה סוגי הכשרות בתחומי היופי. מהלך השקת סניף נייל סטודיו בחיפה הוא חלק ממהלך גורף בנייל סטודיו, לפיו הולחט לשנות את ניראות הסניפים ולחדש אותם באופן כזה, שיקנו חוויית למידה וחווית רכישה לבוגרות הבית ספר ולנשות מקצוע בכלל, להעניק להן את התחושה כי הן בקניון שכולו פארם אחד למוצרי קוסמטיקה מקצועיים המכיל את כל המותגים המובילים.

השקת-נייל-סטודיו-חיפה-2

איילה ואייל עובד – נייל סטודיו חיפה

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.