הוא כוכב: תכירו את פטריק סטאררר, מאפר, בלוגר, יוטיובר

לא ברור מה הפך את פטריק סטאררר לכוכב יוטיוב: האם זה הכשרון שלו באיפור, שמחת החיים שלו ש"נשפכת" החוצה מהמסך, החברות שלו עם קים קרדשיאן או העובדה שהוא כל כך יוצא דופן בכל רמ"ח איבריו. מה שבטוח, אם אתם חובבי איפור או שצפיתם פעם בסרטוני הדרכת איפור ביוטיוב, כדאי לכם להכיר את ערוץ היוטיוב של פטריק סטאררר.

פטריק סטאררר Patrick Starrr הוא יוטיובר ובלוגר בתחום היופי, אמריקאי ממוצא פיליפיני, שעובד כאמן איפור פרילנס. הוא גם נחשב לטרנסג'נדר האמריקאי-פיליפיני המפורסם ביותר ולאושיית רשת באופן כללי. אחד הסרטונים היותר מפורסמים שלו, "כוחו של איפור" מציג אותו כשחצי מפניו מאופרים לחלוטין, עד רמת ריסים מודבקים ועדשות מגע והחצי השני קצת פחות: נקי מאיפור, לא מגולח  וטבעי (עד כמה שאפשר).

PATRICK-STARRR_1    PATRICK-STARRR_24

יותר מ-250 סרטונים תוכלו למצוא בערוץ היוטיוב של סטאררר, שמתקרב בקצב מהיר ל-4 מיליון מנויים שעוקבים בדריכות אחר כל סרטון שהוא משחרר. בין הסרטונים שזכו להכי הרבה צפיות: סרטונים שבהם הוא מאפר ומדגים שלב אחר שלב כאשר הדוגמנית היא קים קרדשיאן או קייטי פרי בסרטון אחר. הסרטון שבו הוא מאפר את הקרדשיאנית, זכה לכ-12 מיליון צפיות ואילו זה שבו מככבת קייטי פרי נצפה יותר מ-6 מיליון פעמים. יחד עם זאת חשוב לציין כי ייחודו של פטריק סטאררר הוא דווקא בעובדה שהוא מאפר את עצמו ברוב הסרטונים ומדגים תהליך טרנספורמציה שבו גבר פיליפיני שמנמן ומקריח הופך לאישה מאופרת למשעי, שופעת ויש יאמרו אף חושנית.

בתחילת דרכו, עבד פטריק כצלם וכמאפר פרילנס ואף לתקופה מסויימת החזיק במשרת מאפר במאק. כל אותה העת המשיך להתנסות ולגלות את גבולות האיפור מחדש. בהמשך עבד כמאפר ברשת סאפורה. באחד הראיונות עמו הוא מספר איך נתבקש בשלב מסויים להסיר את האיפור ולעטות על פניו "גלאם" שיתאים יותר לבחור. כיום, תמונותיו מתנוססות על קירות הרשת כאשר הוא יוטיובר מפורסם ומוביל דעת קהל בתחום האיפור, כך שזה הוא סוג של "ניצחון אישי קטן" עבורו, כפי שהוא מספר. בנוסף, לפטריק סטאר ליין של לקים בשם "פורמולה איקס" וערוץ היוטיוב שלו מהווה עבורו מקור הכנסה, כמו גם שיתופי הפעולה המסחריים הרבים שהוא מבצע עם חברות ענק.

בנובמבר 2017, השיק סטאררר את שיתוף הפעולה שלו עם מאק ובימים אלה הוא משיק שיתוף פעולה נוסף עם המותג כאשר הוא מציג את מראה האיפור של מאק לאביב קיץ 2018 על-פי פטריק סטאררר.

PATRICK-STARRR_25

שנה קודם לכן, בנובמבר 2016, הרשת רעשה (אם אפשר עדיין להשתמש במונח הזה) כאשר סטאררר שיחרר תמונות וסרטונים מחתונתו עם בלוגר ביוטי בשם מאני גוטיירז, גם הוא אמן איפור. השניים תיעדו את חתונתם וסטאררר אף שיתף סרטון שבו הוא מדגים את האיפור שבחר לעצמו לחתונה. מאוחר יותר התברר כי החתונה היתה פיקטיבית וכי כל העניין היה חלק ממסע פרסום שנועד לקדם את סרטוני האיפור של סטאררר בתחום הכלות. מעריצים ועוקבים רבים חשו שבורי לב ומרומים כתוצאה מהתעלול וגם על כך נכתב רבות במדיה הסוקרת את עולם היוטיוברים והביוטי און ליין.

PATRICK-STARRR_23

PATRICK-STARRR_22

למרות החשיפה העצומה שהוא מקבל והעובדה שסטאררר משתף כל כך הרבה חלקים מחייו האישים עם העוקבים והמנויים על ערוץ היוטיוב, עדיין לא ברור אם החתונה היתה פיקטיבית או אמיתית או אם כלל יש לסטאררר חבר או בעל. מה שבטוח, סטאררר הכריז על היותו הומוסקסואל גאה בטוויטר ובמידה מסויימת הפך לנושא דגל גם בתחום הטרנסג'נדרים, במיוחד בקרב הקהילה האמריקאית ממוצא פיליפיני. דבר נוסף שהפך אותו למושא הערצה של רבים, נשים וגברים כאחד, הוא העובדה שלמרות שמשקל גופו נחשב למשקל יתר, הוא אינו חש כל בושה ומקבל עצמו כפי שהוא, אינו מסתיר ואינו מתלונן על משקלו.

סטאררר שנולד באורלנדו, פלורידה בנוסנבר 1989 להורים מהגרים מהפיליפינים, נולד תחת השם פטריק סימונדאק ויש לו שני אחים בשם פיטר ופול. כאשר אתם מחפשים אותו ביוטיוב או בגוגל, שימו לב לכתוב את שמו נכון, עם שלוש פעמים R או ר' בסוף, אחרת התוצאה שתקבלו תהיה של פטריק מהסדרה בוב ספוג מכנס מרובע, שגם הוא נקרא פטריק סטאר.

PATRICK-STARRR_2_פטריק-סטאר

PATRICK-STARRR_11

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.