MAC משיקה קולקציית איפור אביבית בשיתוף PATRICK STARRR

פטריק סטאררר (כן, כן, סטאררר. עם שלוש פעמים ר'. לא נלחץ לנו בטעות) חוזר כדי לגרום לחלומות היופי שלך לפרוח, עם סטים של מאק לאיפור מלא בהשראה פרחונית. "הקולקציה הזו היא כל מה שצריך ליצירת מראה אביבי ורענן" אומרים לנו במאק, אבל אנחנו יותר מרועננים מפטריק עצמו.

PATRICK-STARRR_2_פטריק-סטאר

MAC_PatrickStarrr2_PowderBl

היוטיובר פטריק סטאררר, חובר (שוב) למותג האיפור מאק ליצירת מראה איפור אביבי. סטאררר מציג את שלבי האיפור בסרטונים בערוץ היוטיוב הרשמי שלו אך לאלו מכם שמעוניינים לדעת מה הם המוצרים ששימשו את אמן האיפור הייחודי בתהליך, להלן רשימת המוצרים.

קיט #1 – ME SO FLEEK/ PARICKSTARRR

ליפסטיק Hey, Boy, Hey!  – שזיף ורדרד מלוכלך (Retro matte). ליפ גלוס Queen P- ורוד ניאון עם פנינה כחולה. רביעיית צלליות Play With Me. צמד סמקים Take me Home. איך אפשר בלי ורוד, In Living Pink – קורל ורדרד עם שימר מוזהב (Frost), ועוד ורוד, Hickie- ורוד בוהק עם שימר (frost), ועוד ורוד All's Rosy: ורוד בינוני מלוכלך (Matte), קורל רך ורדרד (Satin), In the shadows: כחול כהה חי עם שימר (Frost), ורוד שזיף עמום (Matte).

קיט #2 ME SO CHIC/PATRICK STARRR

ליפסטיק Sweet Mamastarrr Lipstick: ורוד נייטרלי בינוני (Amplified), ליפ גלוס Mamastarrr Kiss: ניוד שקוף עם פנינה, רביעיית צלליות Stay With Me: הראשונה Daddystarrr: ורוד בייבי עמום עם פנינה ( Matte), Queen Patrick: סגול עז (Frost), Bon Nuit: שחור סגול (Matte), צמד סמקים: I'm Not Blushing אפרסק טהור (satin) ברונז- קאפרי (Matte).

MAC_PatrickStarrr2_Lipglass

PATRICK-STARRR_2_קולקציית-פ

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.