GIGI משיקה את סדרת RETIN A מסדרת GIGI PROMEDIC

"GIGI מעבדות קוסמטיקה מסמנת את השלב החדש והמתקדם בתחום הטיפולים המקצועיים עם יצירת התת מותג החדש – GIGI PROMEDIC, המבוסס על מחקרים ומיושמים גם אצל דרמטולוגים. הסדרה הראשונה בתת המותג החדש GIGI PROMEDIC היא הסדרה RETIN A שפותחה במטרה לעורר תהליכים טבעיים של חידוש העור.

הסדרה המכילה שילוב חדשני של חומצות הפועלות בסינרגטיות לשיפור משמעותי במראה העור ובתפקודו. השילוב משפר את תהליכי ההתחדשות בתאים, מגן עליהם עם נוגדי חמצון חזקים ומחליק את מרקם העור. מוצרי הסדרה אידיאליים להאצה של התחדשות תאי האפידרמיס, הענקת גמישות על ידי ייצור סיבי קולגן חדשים והסרת תאים מתים המעניקה לעור תחושה קטיפתית וחלקה.  בשימוש קבוע מעניק לעור מראה צעיר ואחיד יותר, המוגן מפני נזקי סביבה.

סדרת-RETIN-A,-GIGI-PROMEDIC

GIGI משיקה את סדרת RETIN A מסדרת GIGI PROMEDIC

המרכיבים הפעילים של הסדרה:

רטינול  – נגזרת של ויטמין A הפועלת ברמה העמוקה על מבנה הגנטי ומשפיעה על ייצור קולגן מוגבר, החלקת העור והבהרה של פיגמנטציה. הפעולה העמוקה מעניקה תוצאות טובות יותר למראה הכללי של העור ולאורך זמן.
Pyruvic Acid – החומצה הפירובית יוצרת פעולת חידוש עור בשלבים דרמו-מודולריים. החומצה פועלת להסרה של שכבת התאים העליונה, חודרת לשכבות עמוקות יותר ומפעילה תהליכים של התחדשות בדרמיס. לאחר מכן היא הופכת לחומצה לקטית, ממריצה את המערכת האנדוקרינית והתוצאה – ייצור מוגבר של סרום טבעי המונע הזדקנות. בנוסף החומצה הפירובית מאזנת הפרשות סבום ומעודדת ביעילות ייצור של סיבים אלסטיים ( קולגן ואלסטין) וגליקופרוטאינים בעור במידה רבה יותר מרוב החומצות האלפא-הידרוקסיות.
Ferulic Acid  – חומצה פרולית היא חומר אורגני. בטבע מוצאים אותה בפולי קפה, קליפת חיטה, זרעי פישתן, גרעיני תפוח, ארטישוק ועוד. החומצה נחשבת לאחד מנוגדי החמצון הטבעיים החזקים ביותר ומסוגלת לנטרל סוגים שונים של רדיקלים חופשיים הפוגעים   ב- DNA של התאים.  לחומצה השפעה אנטי-דלקתית ואפקט מבהיר (מעכבת טירוזינז). שילוב של חומצה פירולית  עם רטינול עוזר לשני המרכיבים לחדור לעור בצורה יעילה יותר תוך שחרור חומרים פעילים במהירות ובאופן שווה. בנוסף, השילוב גם מקטין באופן דרמטי את הרגישות לשמש ולכן ניתן להשתמש במוצרי הסידרה לאורך כל עונות השנה, בשעות היום או הערב.
רסברטרול – נוגד חמצון רב-עוצמה הנמנה עם קבוצת הפוליפנולים. חומר טבעי זה מספק לעור הגנה בטוחה מפני נזקי קרינה ושינויים בתפקוד התא. בשימוש מקומי הוא מגן מפני ההשפעה המזיקה של קרני השמש, מעודד ייצור קולגן ומצמצם את פגיעת הרדיקלים החופשיים בתאים. בעל פעולה אנטי-דלקתית המסייעת להרגיע אדמומיות ומצבי סטרס הגורמים להזדקנות מהירה של עור הפנים.

_RETIN-A,-GIGI-PROMEDIC2

RETIN A מסדרת GIGI PROMEDIC

מוצרי הסדרה

קצף ניקוי – קצף ניקוי יעיל, המנקה, מרענן ומכין את העור לספיגת חומרים פעילים. מכיל חומצה גליקולית וויטמין  Aהמסייעים בהסרת לכלוך, תאים מתים ובהכנת העור לספיגת לחות מבלי לגרום ליובש. מיועד לשימוש יומיומי, בוקר וערב לכל סוגי העור.

טונר לילה – מי טונר המכינים את העור לקראת הטיפול בקרם הלילה. מכילים ריכוז של חומצות הפועלות לאיזון חומציות העור ויצירת סביבה ניטרלית ונכונה לקליטה של חומרי לחות והזנה. הטונר מסיר עודפי שומן והצטברות לכלוך בנקבוביות, מסייע להשלת תאים מתים ומחזק בצורה סינרגטית את הפעילות של המרכיבים העשירים בקרם הלילה.

קרם לילה – קרם עשיר מותאם לפעילות העור בשעות הלילה. מסייע בתהליכי תיקון נזקים והתחדשות תאים. מבהיר את גוון העור, מחזק גמישות בסיבי הקולגן ומעניק לעור אנרגיה חיונית למשך כל שעות היום  למחרת.

סרום הבהרה – סרום מרוכז המטפל בכתמים וחוסר אחידות בגוון העור. מעניק מראה בהיר יותר לפנים, משפר את מרקם העור ומשיב זוהר וחיוניות. מתאים לשימוש גם כבסיס לחות מתחת לקרם יום או לילה, או כמקבע איפור.

קרם משקם NMF – קרם לחות מעושר לשיקום העור לאחר פילינג. מכיל שילוב של מרכיבי לחות המעניקים לעור את האנרגיה הנחוצה לתהליכי ההתחדשות, ליצירת מערך לחות פעיל בכל שכבות העור ולמניעת תחושת יובש. משפר מגוון תפקודי עור, מגביר את רמת הלחות באופן מידי.

כל מוצרי הסדרה מתאימים לכל סוגי העור, אינם מכילים פארבנים.

סרום-מסדרת-RETIN-A,-GIGI-PR

GIGI RETIN A – Triple power

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.