דרמלוג'יקה משיקה תכשיר למיצוק השפתיים בזמן השינה.

דרמלוג'יקה, מותג הפרימיום לבריאות העור, מציג NEW Nightly Lip Treatment תכשיר חדש למיצוק, שיקום ומניעת קמטוטים מסביב לשפתיים בשעות הלילה.

דרמלוג'יקה, בין המותגים המובילים בתחום בריאות העור מזה 30 שנה, משיק בישראל תכשיר למיצוק השפתיים Nightly Lip Treatment. "אפשר להיפרד לשלום מקמטוטי השפתיים – התכשיר הטיפולי החדש לשפתיים מבית דרמלוג'יקה מחליק את הקמטוטים בזמן שישנת" מסבירים במחלקת השיווק של החברה.

Angle-Flat-Lay---Nightly-Li

Nightly Lip Treatment של דרמלוג'יקה

תכשיר ה- Nightly Lip Treatment, מכיל פורמולה עשירה לשיקום ושחזור העור מסביב לשפתיים ואזור הפה. הוא משפר את גמישות העור ומסייע במניעת סימני הזדקנות עתידית באזור השפתיים.

בעוד שבעור הפנים יש 16 שכבות, בשפתיים יש רק 3-5 שכבות בלבד. באזור השפתיים אין בלוטות שומן המספקות לחות כמו בשאר אזורי הפנים. בנוסף, הריר מסיר את השומניות הטבעית של השפתיים. כתוצאה מכך אזור השפתיים נוטה להתייבש מהר יותר, דבר שמאיץ הופעתם של הקמטוטים מסביב לפה ואזור השפתיים. כיוון שהעור מחדש את עצמו במהלך הלילה, במיוחד בין השעות 24:00 – 21:00 הדבר הופך את שעות הלילה לזמן האידיאלי ביותר לטיפול ומניעת הזדקנות בעור.

המרכיבים הפעילים בתכשיר: טכנולוגיה מתקדמת לשיפור נפח רקמת העור HYDROXYMETHOXYPHENYL – מרכיב פעיל המסייע בהעלאת נפח רקמת השפתיים ובהפחתת קמטוטים וקמטים מסביב לשפתיים.
חומצה הילארונית, תמצית תפוחים וגליצרין – בנוסף לחומצה ההיאלורונית, התכשיר החדש נייטלי ליפ קומפלקס מכיל קומפלקס של סוכרים המופקים מתפוחי עץ מיובשים המסייע בתגבור הלחות והחלקה של אזור השפתיים.
תמצית צמחית Indian gentian – מרכיב צמחי המשמש כבר שנים רבות בטיפולי איורוודה בשל התכונות הטיפוליות שלו. כשמשלבים מולקולה של צמח זה עם מרכיב המיועד לשיפור נפח רקמת העור, מתרחשת התעבות של שכבת האפידרמיס וצמצום הקמטוטים מסביב לפה.

תמצית זרעי שומשום – תמצית זו מסייעת בצמצום קמטוטי הצחוק ושל הקמטוטים מעל השפה העליונה. מרכיב זה מסייע בתגבור רמת הלחות ושמירה על מחסום ההגנה הטבעי של העור באזור השפתיים.

Nightly-Lip-Treatment-derma

תכשיר ה- Nightly Lip Treatment של דרמלוג'יקה

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.