בר זומר תוביל את קמפיין מותג PRECISE לשנת 2018

הדוגמנית ומשתתפת הריאליטי "הישרדות", בר זומר, נבחרה להיות הפנים של מותג PRECISE ותוביל את קמפיין המותג לשנת 2018

הדוגמנית בר זומר, שפרצה לתודעה בעיקר בעקבות השתתפותה לאחרונה בתוכנית הריאליטי "הישרדות" תוביל את הקמפיין הקרוב של מותג האיפור והקוסמטיקה פרסייס. זומר, שנבחרה על-ידי קברניטי PRECISE להוביל את הקמפיין לשנת 2018 נבחרה בתום תהליך מיון קפדני, ולאחר שבחברה בחנו סקרי שוק מעמיקים אשר העידו כי בחירתה עולה בקנה אחד עם רוח המותג וערכיו. "בר זומר מסמלת עבורנו את כל מה שיפה באישה הישראלית. אישה עצמאית וחזקה, מחוברת לקרקע ומודעת לעצמה, עם חוש מפותח לאופנה ולאסתטיקה, אישה מצליחה ומוקפת בחברים". מסבירים מנהלי המותג.

בר-זומר-דרור-נתן-פרסייס

בר זומר בעת הצילום לקמפיין פרסייס. איפור: דרור נתן

בר-זומר-למותג--PRECISE-

בר זומר לפרסייס. צילום שי יחזקאל

בר זומר, בת 24, שנולדה וגדלה בחיפה, היא אחת ההבטחות הבולטות בתעשייה. עד כה הובילה זומר מספר קמפיינים בתחום האופנה וכעת, היא עושה את הפריצה הגדולה והמשמעותית לעולם הטיפוח והיופי, כאשר לראשונה בקריירה שלה תוביל קמפיין קוסמטיקה.

כשאנחנו אומרים "פריצה משמעותית", חייבים להבין שבר זומר, נמצאת בנקודת נסיקה בקריירה שלה. אם בראיון למגזין בלייזר בספטמבר השנה נכתב שיש לה 146 אלף עוקבים באינסטגרם, הרי שהנתון הזה כלל לא רלוונטי. בסוף חודש אוקטובר עמד מספר העוקבים שלה על יותר מ-325 אלף והוא ממשיך לטפס.

לאחרונה פורסמה תמונה של הדוגמנית הישראלית במחיצתו של לא אחר מאשר ניימאר ג'וניור, שחקן הכדורגל של ברצלונה לשעבר המשחק כיום במדי קבוצת מונקו הצרפתית. השניים נראים בתמונה כאשר ניימאר מחופש לרגל "ליל כל הקדושים". רק נציין כי התמונה הזו גרפה כ-150 אלף לייקים. בינתיים.

מותג פרסייס שאת הקמפיין שלו תוביל זומר בתחילת השנה, מתמחה בפיתוח תכשירי פרימיום לאיפור וטיפוח. הדגש מושם בו על שימוש ברכיבים מתקדמים, חומרי גלם איכותיים הפועלים במדוייק להשגת תוצאות מקסימליות, תוך עמידה בתקנים מחמירים וייצור במעבדות קוסמטיקה מובילות.

בר-זומר-מצטלמת-לקמפיין-מותג

בר זומר לפרסייס. צילום שי יחזקאל

בר-זומר-לקמפיין-פרסייס

בר זומר לפרסייס. צילום שי יחזקאל

בר-זומר-למותג-קוסמטיקה-PREC

בר זומר לפרסייס. צילום שי יחזקאל

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.