אייס לנד: מותג הלקים OPI משיק קולקציית סתיו חורף 2017

ענקית הלקים OPI אוספת את השראותיה מנפלאות הטבע במדינת הקרח והאש – איסלנד ומציגה קולקציית סתיו-חורף 2017 שעוצבה בהשראת המדינה המרתקת הבנויה מהרי געש, מפלים וקרחוני ענק.

הקולקציה, 12 גוונים בהשראת כוחות הטבע המופלאים, מציעה מגוון שובה לב של גוונים וטקסטורות המציגים את היופי הפראי והסוער של איסלנד לצד נשיות מתפרצת בסימן מניקור נועז. בקולקציה גוונים חמים של אדמה, לצד חורפיות קרה ואפורה על מצע של הטבע הירוק. גם חופי איסלנד מעניקים השראה לנצנוץ המים ומנעד כחולים קרירים. לשקיעת השמש משקל על חמימות הגוונים הכתומים דרך האדמדמות ועד הקווים הסגולים שבאופק.

סוזי וייס פישמן, מייסדת OPI מספרת: "השראות הקולקציה הגיעו בזכות שילוב מצוין של גווני הטבע האחד לצד השני. יופי מחוספס כל כך בצורת קרחונים לצד מאורות בצפון המדינה –פשוט מביעים את השוני העצום של איסלנד משכנותיה האחרות!  גם לעיר הגדולה ביותר,  רייקיאוויק, יש כוח והשפעה על ההשראה, בכל זאת – היא נחשבת למקום עליה לרגל לנשים המאמצות סגנונות אינדיווידואליים ייחודיים. השחור הוא השחור החדש, ולכן נכיר העונה לא מעט גוונים כהים מאוד אשר כוללים כחולים ואפורים כהים."

OPI_ICELAND-COLLECTION-2017_Display

הקולקציה מונה 12 גוונים חדשים המגיעים כסדרת לקים רגילים, ג'לים ובסדרת הלק העמיד – אינפיניט שיין. ההשראות ושמות הגוונים:
1.    Icelanded a Bottle of OPI – "זכיתי בגוון הדגל של הקולקציה" – גוון חמרתי של הסלע הוולקני בדואט עם חול החופים המרהיבים.
2.    That's Whats Friends Are For – כשקרחון נמס ומרטיב את האדמה- מתקבל לו חום נועז, גוון היסוד המקורי של החום.
3.    Krona-logical Order– הוא ממש אספרסו עשיר, אבל גם גוון מדויק של עץ שנחרך באש שניה לפני שהופך פחם שחור.
4.    Suzi & The Arctic Fox – בסערה ומבול כשאין זכר לכוכבים בשמיים, נדמה כי הם שחורים – אך לא – כחול עמוק וכהה הוא. עם נגיעות אפור וסגול עמומות.
5.    Turn On the Northern Lights! – גוון שמסמל את תופעת הזוהר הצפוני המיסטי בימי החורף – מנצנץ ושימרי מתוך מעיינות סגולים.
6.    This Isn't Greenland – כאילו הורכב מעלים כהים בתוספת חלב, התקבל לו גוון ירקרק  דהוי , עם נגיעה אפורה וצהובה כאחד. בהחלט נועז? נועז ! ולא ! זה לא גרינלנד.
7.    Less Is Norse – הוא נייבי חזק בכחלחלותו, ואם לתחושת הקיפאון היה גוון – הוא זה!
8.    Check Out the Old Geysirs – הבייבי של כל הכחולים, תכלת עדין מסמן טיפת אור בימים סגריריים. גימור פסטלי מרדן שהגיע למעמד חורפי.
9.    I'll Have a Gin & Tectonic – עם קצת אלכוהול כל חורף נצבע בכתום! גוון פיץ' אך מאופק, מתעקש להיות חלק מהחורף הקריר הזה !
10.    One Heckla of a Color! – שזיפי אך אינו בשל, נשי ומאוד מסתגל – הוא הסגלגל החצוף במרקם שמנת שקצת מעדן פה את כל הגחלת.
11.    Reykjavik Has All the Hot Spots – כל הקיץ התהדרנו בורוד!  מהפודרה ועד המסטיק – אך בחורף הוא נהיה עמוק, עכור וקטיפתי- הוא פשוט ורוד נסיכותי.
12.    Aurora Berry – alis – הפרי והתשוקה הוא הדובדבן, אותו יצקנו לבקבוק לק בגימור מבריק וסקסי – להיות המרסלה המודרנית של החורף הזה!

כל גווני הקולקציה, מגיעים בסדרת Infinite Shine, ג'לים ולקים רגילים.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.