הצלחה למותג הישראלי הבינלאומי "היקארי" בתערוכה בסין

מותג הקוסמטיקה הישראלי היקארי קוצר תשבוחות ומהווה מוקד להתעניינות רבה מצד מבקרים בתערוכה הבילאומית בגואנג'או בסין שנערכה לאחרונה.

בעיר הנמל הסינית גואנג'ואו התקיימה בפעם ה-44 תערוכת CIBE, תערוכת היופי הבינלאומית של סין. מדובר בתערוכת היופי הגדולה ביותר בסין שמשתתפות בה לא פחות מ-3,800 חברות. רק כדי לסבר את האוזן עד כמה גדולה התערוכה: שטח התצוגה בתערוכה בסין גדול פי 13 מכל שטחי התצוגה יחד של גני התערוכה בתל-אביב.

HIKARI-היקארי-אור-בסין6

הביתן של היקארי בתערוכה בסין – התעניינות רבה מצד המבקרים

אור ואסף היקארי, בעלי המותג "היקארי", נסעו להשתתף בתערוכה כחלק מהתמיכה שהם מעניקים למפיץ הסיני: "נסענו לתערוכה כדי לסייע למפיצים שלנו בסין בהדגמות ובהסברים" מסבירה אור, "שמחנו לראות מקרוב כיצד המוצרים שלנו זוכים להצלחה אדירה בקרב הקהל הסיני. בנוסף, ניכר היה שקיים ביקוש רב לסוג הטכנולוגיה החדשנית שאנחנו מציעים. הביתן הנרחב שלנו התמלא בעשרות מבקרים אשר הגיעו כדי לצפות בהדגמות של פרוטוקולי העבודה שלנו, לקנות את המוצרים ולהצטלם עם הצוות."

HIKARI-היקארי-אור-בסין3

עשרות מבקרים שהגיעו לצפות בפרוטוקולי הטיפול – היקארי בסין

מסתבר שמוקד המשיכה של המותג היקארי הוא "החדשנות, החתירה למציאת פתרונות חדשים היישר מהמדע והפטנטים הייחודיים." כך לדברי המפיצים של המותג בסין. "הסינים היו מסבירי פנים וקיבלו אותנו בחום. נהנינו מאוד מההשתתפות באירוע ואנו צופים למותג המשך הצלחה בסין כפי שהוא מצליח במקומות נוספים בעולם."

HIKARI-היקארי-אור-בסין5

HIKARI LABORATORIES

HIKARI-היקארי-אור-בסין4

היקארי בסין – הצלחה גדולה

HIKARI-היקארי-אור-בסין

אור ואסף היקארי והצוות המקומי בתערוכה בגואנג'ואו, סין

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.